Vraag

Al enkele weken slechte wifi. Valt aldoor weg

  • 17 March 2023
  • 20 reacties
  • 115 keer bekeken

Hier hebben we al enkele weken last van slechte wifi die valt steeds weg 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

20 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Pieterse 07 ,

Mijn advies is om de WiFi-manager door te lopen. Hier vind je de uitleg: 

 

Ik heb dat al een paar keer gedaan maar help niks 

Badge +19

Dag @Pieterse 07 kan je iets meer vertellen? Is de snelheid laag of heb je uitval? Welk type modem heb je en gebruik je wifiversterkers? Wat is er zoal aangesloten op het modem? Heb je dit soort dingen in huis? 

 

Mijn wifi is erg slecht en val telkens weg ik heb de v10 modem en heb geen versterkers 

Badge +19

Is het alleen de WiFi of werkt de bekabelde pc of laptop ook niet goed? Geen problemen met de tv ontvanger?

Het is alleen de wifi bekabeld werk wel goed 

Tv ontvanger is ook bekabeld bij ons 

Badge +19

De v10 staat bekend om z'n goeie wifi dus dit is wel vreemd. Heb je de herstelknop al gebruikt?

Ja ik heb alles al geprobeerd  

Reputatie 7
Badge +28

Mijn wifi is erg slecht en val telkens weg ik heb de v10 modem en heb geen versterkers 

Ja, als de WiFi-manager bij jou geen korting op SuperWifi oplevert, dan adviseer ik je om zelf SuperWifi aan te schaffen. Dat kun je hier doen; 

https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/internet/

Hij geef aan dat die telaag is en dat we Alles opnieuw moeten resetten voor een ander kanaal maar dat helpt ook niet 

Reputatie 7
Badge +28

Mijn wifi is erg slecht en val telkens weg ik heb de v10 modem en heb geen versterkers 

Ja, als de WiFi-manager bij jou geen korting op SuperWifi oplevert, dan adviseer ik je om zelf SuperWifi aan te schaffen. Dat kun je hier doen; 

https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/internet/

Nogmaals @Pieterse 07 ,

SuperWifi zal bij jou de oplossing zijn.

Heb nu net kpn gesproken het leg toch aan het modem krijg nu een nieuw modem 

Badge +19

@Noordzee ik ga daar niet in mee😅. Met de v10 behoor je gewoon goed wifi te hebben uitgaande van een gewoon redelijk standaard huis. Ik heb diverse mensen in mijn omgeving die met de v10 zonder wifiversterkers prima wifi hebben.  Ik zelf ook trouwens.  Hier wordt de slechte wifi veroorzaakt door of iets wat aangesloten is op het modem of een defecte antenne.  Daarom nogmaals mijn vraag aan @Pieterse 07 hoe ziet het netwerk eruit.

Reputatie 7
Badge +28

Heb nu net kpn gesproken het leg toch aan het modem krijg nu een nieuw modem 

@Pieterse 07

Ik hoop dat dit de oplossing is. Maar bij mij thuis moest ik toch echt SuperWiFi installeren toen mijn V9 vervangen werd door de Box12. 

(aangepast) 

Badge +19

@Noordzee daar kan ik dan wel weer met je mee😁.

Jij had toch een V9 @Noordzee 😎?

Maar inderdaad, de wifi van de Box 12 is niet bepaald de krachtigste😉Maar van de V10 en ook de V10a is de wifi prima.

Reputatie 7
Badge +28

@Noordzee daar kan ik dan wel weer met je mee😁.

Fijn👍 Het forum staat inmiddels vol met topics van klanten die sinds de Box 12 problemen hadden met de WiFi. 
 

Reputatie 7
Badge +28

Jij had toch een V9 @Noordzee 😎?

Maar inderdaad, de wifi van de Box 12 is niet bepaald de krachtigste😉Maar van de V10 en ook de V10a is de wifi prima.

O ja, klopt! 

Reputatie 7
Badge +15

@Pieterse 07 Welkom op het forum. 

Hoe is de situatie op dit moment? 

Heeft het nieuwe modem de problemen opgelost?