Beantwoord

Al factuur gekregen, maar nog niet aangesloten

  • 3 February 2020
  • 5 reacties
  • 77 keer bekeken

Ik heb al een factuur gekregen en we zijn nog niet eens aangesloten 

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 4 March 2020, 09:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7

Hoi @Cok1952, welkom op het forum. Een factuur voordat je bent aangesloten klinkt wat voorbarig. Het gaat over een internetaansluiting begrijp ik? Ik kijk graag met je mee wat er aan de hand is, zou je daarvoor jouw forumprofiel kunnen voorzien van je postcode en huisnummer? Als je daarna hieronder een seintje geeft kan ik met je meekijken, ik hoor het graag van je.

Heb ik aangepast 

Ik heb al een nota gekregen maar ben nog niet aan gesloten, want de monteur moet nog langskomen voor de aansluiting.dit kan niet voor het einde van de maand  februari i.v.m. met vakantie. Ik heb de eerste rekening weer terug laten boeken van de automatische incasso.

*Admin: samengevoegd met je bestaande topic.

Reputatie 7

Dank voor de gegevens @Cok1952. Ik zie inderdaad dat de eerste factuur inmiddels gestuurd is, in januari was er contact over het maken van een afspraak met de installatiemonteur, maar dat lukte toen niet. Een aantal weken nadat het signaal actief wordt en het pakket kan worden aangesloten start de facturatie automatisch, dat lijkt hier ook te zijn gebeurd.

Dan is het het beste om het zo snel mogelijk aan te sluiten. Laten we ons dan eerst daar op richten, zodat je de verbinding ook kunt gebruiken. Ik zie dat je eerder vandaag via de chat contact hebt gehad over het aansluiten en een monteur. Ik begrijp van de collega die je daar hebt gesproken dat er nu een monteur is ingepland voor de 27e. Als die is geweest en alles werkend heeft kunnen aansluiten kunnen we verder kijken naar de factuur.

Reputatie 7

Hoi @Cok1952, ik zie dat de monteur inmiddels is geweest en de verbinding nu werkt. Dat is fijn om te lezen natuurlijk! Ik zie dat je gisteren nog over de facturen hebt gebeld, daarbij is ook over een vergoeding gesproken. De uitkomst van dat gesprek zie ik niet precies staan, maar de te vroeg in rekening gebrachte kosten worden zo wel vergoed. Ik wil je wel vragen om de eerste factuur te betalen, de correctie komt op de volgende factuur en daarna wordt het tegen elkaar weggestreept. Op de eerste factuur zijn ook de aansluitkosten in rekening gebracht, die moeten nog wel betaald worden :slight_smile:  Na de volgende factuur zal het helemaal kloppen.