Al maand bezig om probleem op te lossen

  • 4 December 2020
  • 5 reacties
  • 19 keer bekeken

Inderdaad, een klacht indienen bij KPN via telefoon, of chat werkt niet. Ben al een maand bezig om een probleem op te lossen met KPN, maar fout op fout op fout, en ben nog steeds niet geholpen. Wacht al ruim 2 weken op een telefoontje van hun....inmiddels al 6 mensen aan de lijn gehad, en 3 op de chat.

Maar ze zijn niet erg behulpzaam geweest tot nu toe! Moet het dan echt via juridische  stappen?  Daarnaast, blokkeren  ze je gewoon in de chat, als je zegt dat je het via een rechtzaak ga doen! Hoe bizar slecht is dat? Een manager krijg je ook niet te spreken, als je daar om vraagt, SORRY maar KPN voor mij nooit meer!!! 

 

Admin: eigen topic voor je berichten aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Ik ben 7 oktober overgestapt via overstap service naar een andere aanbieder, oktober en november werd geïncasseerd,  ben gaan bellen, en alles zou goed komen, helaas is dit na vele telefoontjes nog steeds niet opgelost!   Ik ben woest, wat een verschrikkelijk waardeloos bedrijf, zelfs reken kunnen ze daar niet. Wijzen naar andere kunnen ze wel. Maar laat het er niet bij zitten, een rechtzaak zal dit zeker worden!!  Ik heb ze gewaarschuwd, keer op keer!! 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 6
Badge +9

Houd ons op de hoogte van die rechtzaak, ben erg benieuwd :smile:

Oh ja, als je je forumprofiel aanvult met al jouw gegevens dan kan een webcare medewerker even meekijken.

Reputatie 7
Badge +24

Wat is precies het probleem? Misschien kunt u dat hier plaatsen? 

Telefonisch en via chat, worden je klachten ook niet opgelost. Ben al een maand bezig, en ik word van kastje naar de muur gestuurd, 6 mensen al telefonisch gesproken, en 2 via chat, en er klopt nog steeds niks van de klachten afhandeling. Moet het dat juridische? Geen probleem mee hoor! Ben het beu hoe ze omgaan met klachten, of eerlijk gezegd niet omgaan, zou ook 2x terug gebeld worden door de klachten afdeling, maar ook die doen hun werk niet naar behoren, zoals ook de afdeling administratie, zelfs excuses kunnen er niet af, nee voor mij nooit geen KPN meer, en zal het ook nooit adviseren bij mijn naasten! 

BEN ERG BOOS!!

Reputatie 7
Badge +24

Maar wat is precies het oorspronkelijke probleem dan? Doet de tv het niet? Of WiFi? Is daar wat mee?