Vraag

al meer dan 3 jaar bezig voor een oplossing en helaas weer niks

  • 30 June 2021
  • 7 reacties
  • 114 keer bekeken

Al diverse malen proberen contact gehad maar helaas neemt de Kpn het niet serieus. Laatst weer een monteur geweest en deze heeft gemeld dat op zeer korte termijn gebeld zouden worden door Kpn staat geluk ook op de bon van de monteur. Maar nu meer dan 2 weken verder weer geen contact en oplossing.

 

ik weet niet hoe of maar graag zouden we nu wel eens serieus genomen worden


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op ons KPN Forum @Touw :slight_smile: Kun je ons uitleggen wat er aan de hand is? Je geeft aan dat zo'n twee weken geleden een monteur is langs geweest. Diegene heeft een terugbelafspraak voor je ingepland, maar helaas zijn we die niet nagekomen, klopt dat? In dat geval, excuses! 

Met een beetje context en je abonnementsgegevens kan ik met je meekijken. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer en klantnummer is in eerste instantie voldoende. Hoor graag!

We hebben al meer dan 15 contract met KPN maar laatste jaren veel problemen en ze lossen niks op. Gegevens zijn bijgewerkt.

Reputatie 7
Badge +17

@Touw Dankjewel voor je gegevens. Ik lees het al. De monteur zou zelf met 0800-0402 gebeld hebben en iemand gevraagd hebben jou terug te bellen. Dit is niet de normale gang van zaken, dus ik ga dit terugkoppelen geven aan de monteur a.d.v. een klacht. Hier ontvang jij ook terugkoppeling over, want je hebt gewacht op helemaal niets. 

Ik laat je niet hangen en heb meteen even meegekeken naar waar de collega voor zou terugbellen.
Ik lees dat je een lagere internetsnelheid haalt, dan waar je voor betaald. Dit is heel kort door de bocht (van de monteur), want je bent met je huidige abonnement -in de tijd van bestellen- goedkoper uitgekomen dan wanneer je een abonnement bestelde met een lagere internetsnelheid (zie: afbeelding 1). In jouw abonnement zit namelijk gratis Spotify Premium, BelOnbeperkt Altijd, Pluspakket én ESPN (KPN compleet). Als je een lagere internetsnelheid had gekozen, dan kwam je of even duur of zelfs duurder uit. Dit zal in het verleden de beweegreden zijn geweest om te kiezen voor een abonnement met een hogere internetsnelheid. 

Afbeelding 1) Huidige abonnement

We hebben inmiddels nieuwe abonnementen genaamd KPN Hussel. Dit heb je vast al eens voorbij zien komen. Als ik jouw abonnement letterlijk omzet naar KPN Hussel kom ik uit op een maandbedrag van €105,97 incl. de extra pakketten, 2e ontvanger én BelOnbeperkt Altijd (zie afbeelding 2). 

Afbeelding 2) Omzetten naar KPN Hussel

 

Je kunt tegenwoordig ook kiezen voor BelOnbeperkt NL (€9,99) in plaats van BelOnbeperkt Altijd(€16,99). Dit scheelt €6,51 p/m, maar is uiteraard alleen gunstig als er alleen binnen NL gebeld wordt met de vaste telefoon . En ook dan betaal je €99,46 per maand wat duurder is dan je huidige abonnementskosten (zie afbeelding 3). 

Afbeelding 3) Omzetten nar Hussel > BelOnbeperkt NL

Dus… Als je alles wat je op dit moment in je abonnement hebt zitten gebruikt, dan ben je vooralsnog goedkoper uit met je huidige abonnement. 

Wij zijn nooit geadviseerd over hoe en wat voor abonnement.  Aar het probleem blijft dat ik te weinig internet binnen krijg en dat wordt steeds minder. Naar dat vorig jaar een monteur is geweest hadden we 18 mB is nog niet veel met 3 kinderen en vrouw die thuis werkt. Nu is het rond 11 mB 

 

ik wil dat dit opgelost wordt dat je een normale internet verbinding hebt 

Badge +19

Wat zegt deze site over de te behalen op jouw adres? Graag een screenshot zonder je postcode plaatsen. 

Als ik jouw abonnement letterlijk omzet naar KPN Hussel kom ik uit op een maandbedrag van €105,97 incl. de extra pakketten, 2e ontvanger én BelOnbeperkt Altijd (zie afbeelding 2). 

Afbeelding 2) Omzetten naar KPN Hussel

 

Lisa,

Volgens mij mis ik iets in deze opstelling. Bij Alles in 1 Premium is Internet 100Mb standaard. Maar dat zie ik niet in jouw letterlijke omzetting. 

 

Reputatie 7
Badge +17

@CorL Het ging erom dat er ‘teveel’ betaald werd voor internet (100MB) en dat dit niet behaald werd (12 MB/s), dus de internetsnelheid heb ik teruggeschroefd naar de laagst bestelbare snelheid (50Mb/s) wat kostentechnisch dus niets oplevert. Tuurlijk betaald Touw met een Hussel 50 abonnement in verhouding minder voor internet, maar cumulatief gezien meer.

@Touw Ik zie dat je max. 17/2 MB/s haalt op jouw adres volgens fourstack . Helaas haal je niet meer dan 12Mb/s. Ik vraag me af wat de klantenservice kan betekenen ten opzichte van een monteur die alles op locatie heeft kunnen controleren, aanpassen of aansluiten. De letterlijke notitie van de monteur is ook:

“Maximale snelheid is 12mbit.

Klant betaald voor 100mbit.

Contact opgenomen met serviceexpert. Deze persoon belt de Klant later op.”