Beantwoord

Alle facturen betaald maar toch SMS met iDeal

  • 21 December 2020
  • 2 reacties
  • 35 keer bekeken

Hallo,

Ik ben al paar jaren een klant van KPN internet. Ik maak gebruik van automatische incasso die altijd gelukt is. In augustus, oktober en december heb ik  berichten van jullie gekregen dat ik  achterstand heb en dat ik via ideal link  107,20 euro binnen 3 dagen moet betalen om blokkeren te voorkomen.  Mijn internet factuur is voor 45 euro. Op mijn kpn staat er geen factuur voor 107,20.  Die van augustus en oktober heb ik wel betaald maar nu twijfel ik me of die facturen juist naar mij zijn verstuurd. Want ik heb echt geen idee voor wat moet ik betalen?

icon

Beste antwoord door Ron van KPN 29 December 2020, 09:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 6
Badge +10

Hi @Jacek P welkom op ons forum en dank je wel voor jouw bericht. Als je het bedrag niet herkent, dan kan ik me de vraagtekens goed voorstellen. Wist je dat je in de MijnKPN omgeving kunt zien of er een openstaand bedrag is? Mocht je er hiermee niet uitkomen, dan wil ik graag uitzoeken hoe dit precies in elkaar steekt. Zou je jouw profiel volledig in kunnen vullen en hieronder een seintje kunnen geven als je dat hebt gedaan? Dan ga ik voor je op onderzoek uit! 

Reputatie 6
Badge +10

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!