Beantwoord

Alles werkt maar servicelampje oranje

  • 5 January 2021
  • 7 reacties
  • 42 keer bekeken

Het service lampje is oranje bij mij, maar alles doet het,,,

Admin: Reactie afgesplits van oud topic, eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door MevrouwLouise 24 January 2021, 13:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @MevrouwLouise, als het service lampje oranje brandt, dan is er normaal gesproken met een dienst wat aan de hand. Je kan dan de herstelknop gebruiken. Ik veracht namelijk dat je de V10 bedoelt. Mocht je een ander modem hebben, welke heb je dan? Heb je deze al een herstart?

Reputatie 7
Badge +20

Ik ga er vanuit dat je duidelijkheid hebt, ik heb geen reactie meer van je gezien. 

Noi, uiteindelijk bleek dus niet alles te werken!

Mijn pakket was op een nieuw adres geïnstalleerd en uitgetest. Maar voor router, telefoon en TV waren maar liefst alle vier de stopcontacten door de monteur gebruikt.

Het enige wat ik gedaan heb, is de telefoonstekker in een grotere geaarde stekkerdoos doen. Een dag later  zag ik een oranje lampje, maar ja, daar heb ik verder geen aandacht aan geschonken.

Twee dagen alter bleek ik mijn telefoon niet te kunnen gebruiken…

Daarop heb ik contact gezocht en toen werd het ineens extern verholpen binnen 5 minuten

 

Reputatie 7
Badge +20

Dat was mijn vermoeden al, bij een oranje lampje werkt over het algemeen een van de diensten niet goed. Dat was dus ook zo. Nu is alles gelukkig weer opgelost. Mocht je nog weer vragen krijgen, laat het dan weten.

dat begrijp ik nu. Toch vind ik het bizar dat na het verwisselen van de stekker de telefoon het niet meer doet.

Reputatie 6
Badge +7

De wonderen zijn de wereld nog niet uit kennelijk.

 

Reputatie 7
Badge +20

Ja dat kan iets heel technisch zijn met de elektriciteit. Ik durf niet precies te zeggen hoe het zit. Maar ben blij dat alles werkt zoals het hoort.Â