ik zit al weken in een hele vervelende toestand. woon in zgn buiten gebied ( 700 meter van het dorp en 150 meter van andere huizen die wel kabel hebben) zonder kabel met een analoge telefoon aansluiting waar mijn alarm op aangesloten is. Ik heb internet via Huawei router op 4G wat perfect werkt. Nu wordt na de ISDN ook deze router afgenomen en word ik gedwongen om over te gaan op de experiabox V10 met 4G aanvulling. Ik sta al een tijd in contact met de klachtenafdeling en word begeleid door Daphne die zich sterk inzet voor mij. Maar het lijkt op het verhaal met de paarse krokodil, echt super frustrerend. Eerst was niet duidelijk wat mijn adres was, bleek nog op een heel oud zakelijk adres te staan terwijl ik afgelopen jaren al tiental keren contact heb gehad en dingen heb aangevraagd.., hoe is het mogelijk. Dan wordt mijn isdn afgenomen , heb ik alarmsysteem aan laten passen, buiten antenne gekocht, totaal 1000 euro geinvesteerd en dan 6 maanden later word ik weer voor het blok gezet om mijn internet over een lijntje van 3 mb te laten lopen met 4G aanvulling. zodra de bestelling gedaan is door Daphne van de KPN voor de Hussel buitengebied, zijn er meteen zeer actieve personen in de backoffice die mijn analoge lijn cancelen op eigen houtje en erbij vermelden dat deze lijn van de vorige bewoners was en niet in gebruik is????? waaaaaat??? onmiddelijk terugdraaien die handel, ik kan zelf niemand direct bereiken, constant paniek over wat er nu weer gebeurd , mijn analoge lijn mag nooit uitgezet worden. Dan gaat de hele deal niet door met de hussel. Ik heb nu begrepen van Daphne van de klachtenafdeling dat er een aparte ADSL lijn in de meterkast zit hier en daar zou dan mijn nieuwe experia 4g combi op kunnen draaien. maar ik zou nog teruggebeld worden hierover door de backoffice om een monteur in te plannen en om de bevestiging te krijgen dat mijn analoge lijn onder geen beding wordt afgesloten. Inmiddels zijn er weer een aantal dagen verstreken, niemand die mij belt of een mail stuurt over de stand van zaken, zelf nog gebeld en dan krijg ik weer het standaard verhaal. Ik word hier echt gek van, zo slecht allemaal, slechte communicatie, niet iemand direct kunnen bereiken, iedereen zegt wat anders, al weken lang. het is dat ik geen keus heb vanwege de monopolypositie van KPN anders was ik allang overgestapt.
ik wil dus nu weten wat die backoffice aan het doen is, staat er bij hen al duidelijk in het systeem dat ondanks de activering van hussel buiten gebied mijn analoge lijn in takt moet blijven ??? en wanneer komt die monteur die mij beloofd is om die adsl lijn te traceren?
Beste antwoord door Erwin van KPN
Bekijk origineel