Vraag

aparte factuur tv en internet

  • 28 December 2020
  • 3 reacties
  • 32 keer bekeken

Waar kan ik het onderscheid vinden tussen interactieve tv en internet op mijn factuur


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Papathanas ,

Over het algemeen wordt op jouw factuur geen onderscheid gemaakt tussen interactieve TV en internet.

Interactieve TV kost standaard 10 euro per maand, maar het kan ook meer zijn als je kiest voor extra pakketten. 

 

Zie hieronder hoe het werkt met het huidige KPN Hussel : 

(maar ook bij oude pakketten betaal je 10 euro voor jouw eerste TV-ontvanger….) 

 

TV & Entertainment

Bij je Hussel Thuis abonnement kies je zelf of, en hoeveel tv’s je wil aansluiten. Kies bijvoorbeeld voor 0, 1 of 2 tv’s en kies zelf of je deze tv’s wil upgraden naar 4K of niet. Daarnaast bepaal je zelf of je Netflix, Spotify (Family), FOX Sports, Films en Series, Videoland of een van de andere tv pakketten of OTT (Over-The-Top) diensten wil afnemen. Combineer je Hussel Thuis en Hussel Mobiel? Dan krijg je ook nog eens 5 euro korting op 1 van de onderstaande entertainmentpakketten!
 

 

 

Reputatie 7
Badge +24

Bij de oudere abonnementen is geen onderscheid tussen tv en internet. Alles zit gewoon in 1 pakket en je betaald daar 1 prijs voor.

Bij de nieuwe abonnementsvorm, Hussel dus, is wel onderscheid in de verschillende diensten. Alles staat apart op de factuur. Daar staat dus 10 euro op de factuur voor tv (1 ontvanger) en voor elke extra ontvanger staat er 5 euro op de factuur.

Reputatie 4
Badge +6

Hoi @Papathanas, 

 

Is het zo duidelijk met behulp van de uitleg van @Nick83 en @Noordzee? Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag :)