Beantwoord

Arris VIP2952 v2 adapter kapot

  • 7 October 2020
  • 13 reacties
  • 224 keer bekeken

Beste, Helaas is mijn stroomkabel/adapter van mijn Arris stuk gegaan.

Waar kan ik deze opnieuw aanschaffen of kan deze opnieuw toegestuurd worden eventueel?

 

Ik hoor het graag! Groeten, Loes

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 12 October 2020, 10:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi Loes. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat jouw stroomadapter defect is. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter laten in het KPN Forum profiel? Dan ga ik voor jou uitzoeken of het mogelijk is om een nieuwe stroomadapter toe te sturen. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je jouw gegevens hebt ingevuld? Ik hoor graag van je.

Bedankt! Ik heb zojuist mijn gegevens aangevuld, zou je kunnen laten weten wanneer de adapter onderweg is?

 

Bedankt! Groet Loes

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik kom op jouw adres geen KPN abonnement tegen? Neem je misschien een abonnement bij Telfort af? In dat geval moet ik je doorverwijzen naar het forum van Telfort

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je deze vraag op het Telfort forum hebt gesteld en dat je daar verder bent geholpen. 

Beste, 

 

Helaas past ook deze, dezelfde die eerst is opgestuurd, ook niet op het kastje. Zie foto!

 

Kunnen jullie aub nagaan welke het wel moet zijn en die stekker opsturen?

Groetjes, Loes

 

 

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik kom op jouw adres geen KPN abonnement tegen? Neem je misschien een abonnement bij Telfort af? In dat geval moet ik je doorverwijzen naar het forum van Telfort

Ik zie dat jouw abonnement ondertussen is overgezet naar KPN. Welkom bij KPN! Ik heb nu wel de mogelijkheid om jouw verder te helpen. Ik stel voor om jouw tv-ontvanger en stroomadapter om te ruilen. Ik zal een nieuwe tv-ontvanger naar het dichtstbijzijnde servicepunt sturen. Je kan daar jouw tv-ontvanger en stroomadapter omruilen voor een nieuwe.  Je ontvangt zo een privebericht met daarin meer informatie over deze omruil. :relaxed:

Hallo! Bedankt! Mijn pakket ligt bij het afhaalpunt, waarvoor dank. Zouden jullie alleen nogmaals de email met de details willen delen aub?

Groeten, Loes

Reputatie 7
Badge +21

@Loes_Haarlem Graag gedaan! Ik heb zojuist opnieuw een privebericht verstuurd met daarin alle informatie. 

Gelukt! Bedankt! 

Reputatie 7
Badge +21

@Loes_Haarlem Wat goed om te lezen dat het gelukt is. Graag gedaan!

Nog 1 vraag, waar kan ik de pincode vinden om mijn nieuwe tv ontvanger te installeren? 

Reputatie 7
Badge +21

Nog 1 vraag, waar kan ik de pincode vinden om mijn nieuwe tv ontvanger te installeren? 

Je pincode kun je niet bekijken, wel opnieuw instellen ‘resetten’ dus. Hiervoor moet je thuis met je internet (wifi of bedraad) verbonden zijn.