Beantwoord

@xs4all e-mailadres instellen op iPad lukt niet

  • 3 April 2022
  • 4 reacties
  • 357 keer bekeken

Ik had bij xs4all. Voor mezelf een emailadres j….@xs4all.nl en mijn vrouw had een emailadres g…….@xs4all.nl

ik kon mijn eigen email ontvangen en mijn vrouw ontving op haar computer haar eigen email. Haar computer ging stuk en ze moet tijdelijk werken met een ipad. Ik krijg het niet voor elkaar om haar mail, met haar xs4all emailadres alleen naar haar ipad gestuurd te krijgen. Alsik een testmail stuur naar haar emailadres dan komt die mail op mijn en haar ipad binnen net zoals mijn mails ook op haar ipad in mail terecht komen. Omdat het nu kpn is geworden vraag ik me af of het nog wel mogelijk is om twee personen op het account van xs4all elk hun eigen emailadres te geven zodat elk z’n eigen mail krijgt. Mijn vrouw gebruikte op haar macbook pro Eudora om mail te ontvangen. Wat doe ik verkeerd of is het niet mogelijk?

icon

Beste antwoord door wjb 3 April 2022, 14:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7

Natuurlijk is het wel mogelijk.

Kan je hier eens screenshots plaatsen van de instellingen die je op die iPad aanmaakt. Uiteraard wel even persoonlijke gegevens wegpoetsen.

 

Als je met jouw KPN ID inlogt op https://email.kpn.com, zie je dan die @xs4all.nl adressen als aliassen bij twee verschillende emailaccounts of staan ze beide bij één emailaccount?

Reputatie 7

Welkom op het forum @Qoyt, dat moet gewoon mogelijk zijn inderdaad. Als het verschillende e-mailadressen zijn kunnen ze apart van elkaar gebruikt worden. Heb je de tip van wjb hierboven al gezien? Zou je daar antwoord op kunnen geven zodat we met je mee kunnen kijken?

Hartelijk dank voor jullie reacties. Ik kon niet eerder reageren en het probleem is opgelost door de aanschaf van een nieuwe Macbook pro waarop alle gegevens van haar oude Macbook pro zijn overgezet. Alles werkt weer naar behoren, email dus ook en de ipad wordt niet meer gebruikt. 

Reputatie 7

Goed om te lezen dat het, via een omweg, gelukt is @Qoyt. Op de iPad zou het ook moeten werken, maar op deze manier heb je dat niet meer nodig. Mocht je dat in de toekomst nog wel willen instellen, dan kan je de tips van wjb meenemen. En ook als je anderen vragen hebt weet je ons te vinden.