Beantwoord

Authenticatieprobleem laptop na stroomstoring

  • 7 februari 2019
  • 2 reacties
  • 27 keer bekeken

Zojuist een stroomstoring van 45 minuten gehad. Thans lukt het mijn laptop niet internetverbinding met mijn KPN modem te maken. Wat is de oplossing?

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Marcia_ 9 februari 2019, 15:33

Hallo @Formulier, welkom terug! Ik zie dat je vorig jaar bijna dezelfde vraag hebt gesteld en je onderstaande antwoord hebt gekregen. Ik ga er voorzichtig vanuit dat je hier nu ook weer mee geholpen bent. Laat je het me weten of je eruit gekomen bent?

De melding authenticatieprobleem geeft aan dat de Experiabox het wachtwoord niet herkent.
Als je met andere apparaten wel verbonden bent met het thuisnetwerk zou je op deze link je wachtwoord opnieuw kunnen instellen :D
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Hallo @Formulier, welkom terug! Ik zie dat je vorig jaar bijna dezelfde vraag hebt gesteld en je onderstaande antwoord hebt gekregen. Ik ga er voorzichtig vanuit dat je hier nu ook weer mee geholpen bent. Laat je het me weten of je eruit gekomen bent?

De melding authenticatieprobleem geeft aan dat de Experiabox het wachtwoord niet herkent.
Als je met andere apparaten wel verbonden bent met het thuisnetwerk zou je op deze link je wachtwoord opnieuw kunnen instellen :D
Reputatie 7
Badge +27
Je hebt niet meer gereageerd, dus ik hoop dat het opgelost is. Als ik nog iets voor je kan doen, weet je me te vinden.

Reageer