Beantwoord

Behoud email adres bij sneller internet buitengebied 4G

  • 21 April 2020
  • 5 reacties
  • 56 keer bekeken

Behoud ik mijn @wxs email adres wanneer ik de optie sneller internet buitengebied 4G neem?

Dit was een aantal jaren geleden de reden om dit niet te doen, maar dat kan intussen zijn gewijzigd. Ik kan hier niets van vinden in de KPN informatie

Louis

 

icon

Beste antwoord door Beller No 1 26 April 2020, 22:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Louis, welkom op het forum. 

Dit is inmiddels mogelijk. Dit omdat je nu je vaste internetaansluiting en dus je Experiabox blijft behouden. Ik neem aan dat je nu via de Experiabox internet, klopt dit?

Hallo Alex, dank voor de snelle reactie.

Ja ik werk nu via de Experiabox in het buitengebied op ca 5km van de centrale. Had ik dit maar eerder geweten dat dit nu wel mogelijk is. We gaan morgen hier mee aan de slag. Kan ik aangeven dat ik een 4G modem met externe antenne graag wil?

Reputatie 7
Badge +24

Hi Beller, de 4G modem is eigenlijk een extensie van de Experiabox. Je kunt daar wel een buitenantenne op aansluiten, deze. Dat is echter op basis van best-effort, op de werking kunnen we geen garanties geven. Los van de productgarantie uiteraard.  

Hallo Alex, intussen heb ik sneller internet buitengebied besteld. Op 1 mei a.s. wordt de aansluiting gerealiseerd, waarbij ik moet opmerken dat de vaste telefoonlijn dan via de Experiabox gaat lopen.

Dank voor de hulp, hierbij is alles beantwoord en kan de topic worden afgesloten.

Reputatie 7
Badge +24

Dat is fijn om te lezen. Graag gedaan uiteraard.