Belabberde setvice

  • 6 January 2021
  • 1 reactie
  • 32 keer bekeken

KPN is shit
Glasvezel kabels in de wijk zijn aangelegd.
27 november naar KPN winkel abonnement overstap aangevraagd.
30 december komt KPN monteur internet aansluiten en WiFi kastje/tv boxen plaatsen. Geen internetverbinding. Monteur rijdt naar centrale en komt half uur later terug en meldt dat vanmiddag de internet aansluiting in orde wordt gemaakt. Kwestie van knop omzetten in centrale.
Vanmiddag heeft u weer internet.

Zaterdag klantenservice gebeld. Ivm weekend heeft u maandag zeker internet en tv.
Maandagavond weer gebeld "morgen heeft u zeker internet" " Op onze planing staat dinsdag 5 januari".
Dinsdag gebeld, nadat ik boos mijn beklag doe wordt verbinding verbroken. Ik bel voor de 2e keer en krijg Barry aan de lijn. Die stuurt na overleg met zijn chef een mail naar de betreffende afdeling dat de internet verbinding aangezet moet worden.
Vandaag woensdag 6 januari weer klantenservice gebeld. Krijg ik weer te horen dat internet aansluiting voor morgen gepland staat.
Enquête over dienstverlening klantenservice ingevuld en daarin flink de waarheid ingevuld.
Directeur Jorg Kramer mag het daarmee doen.

Morgen schijnt een standaard antwoord van klantenservice KPN te zijn.
Heb nog steeds GEEN internet en TV.
Overweeg om naar een andere provider te gaan. Als ik morgen bel krijg waarschijnlijk weer te horen MORGEN!!!
Bedankt KPN

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +13

Hi @Wiker, welkom op het forum.

Wat vervelend om te horen, ik begrijp ontzettend goed dat dit een hoop onduidelijkheid en frustratie op levert. Heb jij inmiddels al internet of meer duidelijkheid? Zo niet ga ik graag voor je aan de slag. Vul dan jouw postcode en huisnummer in in jouw profiel.Â