Beantwoord

Benaderd door 0889324329 om bij KPN blijven

  • 29 December 2020
  • 7 reacties
  • 298 keer bekeken

Ik word na het overstapen van KPN naar Budget Alles-in-1 ook benadert door dit nummer.

Ik heb niet opgenomen, omdat ik het niet vertrouwde. Op Google lees ik er ook allemaal negatieve dingen over.

Ik heb een geheim nummer, dus sowieso raar dat mijn nummer blijkbaar aan derden doorgegeven wordt door KPN!

Als dit nummer inderdaad bij een externe partner van KPN hoort, zou ik graag zien dat KPN er voor zorgt dat mijn nummer ook als geheim behandeld wordt en daar dus niet langer bekend blijft en het bellen vanaf dat nummer stopt!

icon

Beste antwoord door Lisa 10 January 2021, 17:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Mee eens ! Sinds opzegging abbonement word ik continu gebeld door dit nummer

Echt bar irritant!

Ook mijn nummer is zogenaamd geheim,maar kpn lijkt het door te geven aan dit numme

Nu nummer geblokkeerd,wilde dat kpn zo snel was met de gewone service 😡

Reputatie 3
Badge

Hier hetzelfde verhaal en het zegt natuurlijk genoeg dat er hier geen reactie op komt!

Dit gebeurd zogenaamd ook niet in opdracht van KPN.

 

P.s. ik was altijd tevreden met kpn maar voor nu even klaar mee wie weet in de toekomst nog maar dit wekt natuurlijk geen vertrouwen.

 

Reputatie 7
Badge +17

Welkom hier @PtjevD, @DigiB en @Luda! Jullie stappen allemaal over naar een andere provider? Dan zit de kans er dik in dat wij jullie gebeld hebben met dit nummer om een aanbod te doen. Ik heb voor de zekerheid nagevraagd of dit een nummer is dat gebruikt voor door onze outbound collega's. Zodra ik een reactie heb, laat ik het hier aan jullie weten. 
 

Reputatie 7
Badge +17

Daar ben ik weer! Het is een nummer van ons. Als klanten overstappen bellen we vaak even na. Voor een aanbod of om te vragen wat de overstapreden is. Dit is geen verplicht belletje, dus je hoeft niet op te nemen. 
Geen zorgen! We delen jullie gegevens uiteraard niet :wink:

EDIT: tekst aangepast

Reputatie 7

Geen zorgen! We delen jullie gegevens uiteraard :wink:

Ehhhh ... :thinking:

Reputatie 3
Badge

Kijk dat is tenminste netjes van @Lisa gewoon erkennen dat er na gebeld word.

Gebeurd overigens bij allerlei providers jammer dat het mosterd na de maaltijd is maar goed nu is het duidelijk.

Bedankt voor je antwoord @Lisa.

Het kwam laat, maar de trage responstijd zijn we inmiddels gewend sinds de update die alles van KPN zo langdurig traag gemaakt heeft .. maar goed, het antwoord is er ..

Het is trouwens wel besmettelijk die traagheid .. ik reageer nu ook pas veel later .. :turtle::sleeping: