Beantwoord

Bepaalde site niet bereikbaar

  • 15 July 2020
  • 5 reacties
  • 205 keer bekeken

Het lijkt erop dat mijn modem een bepaalde site blokt. Via mijn telefoon (4G) kom ik er wel op. Via wifi dus niet. Gisteren heb er per abuis een paar keer het verkeerde wachtwoord ingegeven en vandaar waarschijnlijk de blokkade. Hoe krijg ik dit opgelost. Ik ben geen techneut……….
Dank alvast.

icon

Beste antwoord door RBxx 15 July 2020, 10:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

@LHKamp door de foute inlogpogingen heeft de website waarschijnlijk jouw ip-adres (tijdelijk?) geblokkeerd. Via je telefoon (4G) heb je een ander ip-adres en dan ben je niet geblokkeerd.

Als het een tijdelijke ban is, lost het probleem zichzelf op (alleen wachten), maar anders moet je contact opnemen met de beheerder van de website.

Dank voor de reactie Ruud. Ik moet nog even geduld hebben :-) 

Reputatie 7
Badge +24

Hi L, welkom hier. 

Ik denk dat Ruud gelijk heeft. Ik wil het ook voor je testen om te kijken of het aan KPN zelf ligt of aan jouw IP. Dan moet je hier wel even laten weten welke site dit is. :relaxed:

Dank voor jullie reacties.

inderdaad heeft een dag wachten geholpen en het probleem is opgelost. Dankjewel 

Reputatie 7
Badge +24

Top! Fijn om te lezen.