Beantwoord

Bepaalde titels op Netflix verdwenen

  • 23 February 2022
  • 4 reacties
  • 51 keer bekeken

Goededag,

Sinds 22-02 zijn er op mijn thuis netwerk op netflix een aantal titels verdwenen die als ik op 4g ga of bij een ander thuis inlog op netflix er nog wel op staan. hoe kan dit?

icon

Beste antwoord door PeterG 26 February 2022, 14:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Even aan Netflix vragen, KPN is slechts een doorgeefluik.

 

ja heb ik al gedaan maar die zeiden dat ik weer bij kpn moest zijn

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Rein De Graaf, welkom! Wat gek zeg! Kan je een paar voorbeelden geven van titels die je mist en die je, als je op mobiel internet kijkt, wel kunt zien? We kijken graag met je mee :-).

Er zijn al eerder een topics hierover geweest m.b.t. de app in de ontvanger. Via die in de phone en ook die in de smart-tv zelf (en de website) kon betr. persoon ze wel zien.

Heb je al een Frisse start gedaan? Dan verfrist ook de Netflix app. (opnieuw inloggen dan nodig)