Beantwoord

Bepaalde website blijft steeds opnieuw laden

  • 22 September 2019
  • 22 reacties
  • 3642 keer bekeken

Precies wat ik hierboven al zei. Is maar 1 pagina die het steeds doet. Staat hij in een ongeopend tabblad dan gebeurt er niks zodra ik hem open gaat hij steeds opnieuw laden.

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 26 September 2019, 14:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

22 reacties

Hmm, wij zijn niet helderziend. Welke dan? FF geen zin om de raden welke van de 20.000.000.000 pagina's op internet je nou bedoeld...

En het is me niet duidelijk of ie nou wel of niet laadt. Bij veel pagina's waar je op ingelogd moet staan werkt het vaak niet met url's "verder in het stappenplan".
Hoi Peter, Het gaat om een veilingsite alle andere pagina's werken gewoon. En verder heb ik totaal geen verstand van computers.
Bij een veilingsite lijkt het mij volkomen logisch dat ie blijft laden. Zo houd je de actualiteit in beeld. Zelf heb ik soms ook pagina's aan met "autorefresh".
En bij diezelfde site lijkt het me ook logisch dat je 'm opnieuw moet oproepen na openen v.d. browser. Want de situatie erop is dan totaal veranderd.

Zonder url kan ik het verder niet beoordelen. Maar wat je noemt komt mij volkomen logisch over i.c.m. het soort site.
Begrijp wat je bedoeld maar hij doet het meteen vanaf het begin al. Niet dat ik al aan het bieden ben maar gewoon de veilingen aan het bekijken ben. Daar krijg ik dus geen kans voor want hij ververst hem meteen weer.
En mis stom 😛 maar wat is een url?
Zei al; weet niks van computers.

Gr. Herman
En mis stom 😛 maar wat is een url?
Zei al; weet niks van computers.

Dan weet je wel érrug weinig. Al eens aan een cursusje gedacht in het plaatselijke buurthuis? Zelfs mijn moeder van 81 weet al een jaar of 10 wat een url is. 🙂 Echt wel handig om te weten als je aan het internetten bent. 😜
Elk huis/persoon heeft een telefoonnummer. Elke site (pagina op internet) heeft een url.

http://..... of https://....

Als je die van die site hier even plaatst kan ik 'm ook bezoeken. Kan het dan beter beoordelen.
https://www.bva-auctions.com/nl

En ja ik weet het weer.
Je hebt gelijk. Hij komt in een lus. Dit ligt aan de website. Waarschijnlijk niet goed geconfigureerd voor IPv6. Of er zit een refresh op met een veel te korte interval. Hiervoor zul je contact op moeten nemen met de websitebeheerder. Maar die zal lastig te vinden zijn aangezien je nu idd nergens op kan klikken. Het herladen komt te snel. En werkelijk ALLE pagina's van die site herladen elke 2 seconden. Niet te doen.

En misschien komt het omdat ze zondag gesloten zijn. (?) Je kan ze bellen (zie hier) maar dus niet vandaag.
Gelukkig ligt niet aan mij dus. Gaat bellen worden dan.
Hij doet al dag of 3 zo dus vreemd dat ze er nog niets aan gedaan hebben.
Maar Peter harstikke bedankt.

Groet Herman
Reputatie 7
Badge +30
Beste @Herman31, welkom! Fijn dat Peter al met je meegedacht heeft! Ik zie op dit moment zelf dat de website het gewoon doet. Is dat bij jullie ook weer het geval?
Nee hoor. Hij herlaadt nog elke 2 seconden. Daardoor krijg je geen kans érgens op te klikken.
https://www.bva-auctions.com/nl

Heel raar. Maar: hier overigens Firefox. Nog niet in andere browsers getest...
Zou het te maken kunnen hebben met een niet al te snelle internetverbinding ?
Nou, hier een down van 53. Dan moet je wel een héél snelle verbinding hebben....

Trouwens, herlaadt ie bij jouw ook steeds na 2 seconden?

En het gebeurt ook in Edge.
Hmm, ja, maar veel site's en systemen gaan er van uit dat iedereen een flinke snelheid heeft.
Voor zo ver ik het nu zie is het wel werkbaar.
En, "bedankt", ik zie iets interessants staan, ik kijk bewust niet (meer) op de veilingsites.
Ik heb overigens 20 veilingsites in mijn lijstje staan en kocht er al leuke dingen in de loop der tijd, gereedschap, werkplaats in richting, juist de dingen die een ander laat liggen want sommige biedingen begrijp ik echt niet, veel te hoog nmi.
Maar dat ter zijde.
Hier tegenwoordig 80/80 Mbit/s
( ik kan er 750/750 van maken, maar wat moet ik er mee ? )
Als ik er al gebruik van zou willen maken.... Deze is totaal onwerkbaar. Hij laadt, staat TWEE seconden, en laadt weer. En staat weer TWEE seconden en... 👎🏼
https://www.bva-auctions.com/nl
** verwijderd ** (te vroeg gejuicht)
Bij mij is het wel werkbaar, via een niet-KPN verbinding.
( nog steeds op zoek naar m'n inlog van die site )
Reputatie 7
Badge +24
Op de mobiel doet ie het hier gewoon goed. De prijzen die geboden zijn... onvoorstelbaar, wat mens wel niet over hebben voor wat schoongemaakte ouwe meuk 😄
Zou er een verband zijn :
Verversingssnelheid te laag
Reputatie 7
Badge +30
@Herman31 ik zou toch even contact opnemen met hen zelf. Het ligt in ieder geval niet aan ons, kan ik wel concluderen. Succes!
Ik heb er niks geen problemen mee met bva en ook niet de bva app
Wat ik wel merk is dat het niet heel degelijk in erkaar steekt die site
En volgens mij van of onderdeel van vidaxl
Die site is veel erger en problemen in diverse browsers
Dit heeft niks met kpn te maken
En geluk hebben dat het werkt
Ts probeer eens bva app op je tablet / smartphone
Waarom werkt het bij de een wel en de ander niet.
Verschillende browser e/o besturingssyteem
En andere internetverbindingverbinding

Hier werkt het goed met firefox op linux (ubuntu) (en zeker niet de snelste computer)
Met een niet-kpn verbinding (lokale glasvezelclub)

Als de anderen ook kunnen vermelden wat voor systeem er gebruikt wordt waar het wel of niet goed op werkt dan kan daar misschien een logica uit komen.
Ja raar bij vidaxl laad niet alles door op Firefox
dan pak ik ff chrome
Daar bedoel ik ook mee dat het geen pro. Site's zijn en vaag in elkaar gezet zijn