Beantwoord

Bereikbaarheid bepaalde website's niet mogelijk

  • 4 February 2020
  • 6 reacties
  • 498 keer bekeken

goedemiddag,

 

Bepaalde website's  zijn voor mij sinds een paar dagen niet bereikbaar,   of ik krijg  404  melding of een heel vreemd inlogscherm  waarmee het inloggen zo wie zo niet lukt.

Als ik via een andere internet verbinding   zo'n website probeer te bereiken lukt het wel , alleen niet met een verbinding via het kpn modem .

 

hoe kan ik dit oplossen.

 

mvg  marcel

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 11 February 2020, 12:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Welkom @marcel_bike 

 

Probeer eens een andere browser

Mobiel of tablet zie bv https://forum.kpn.com/internet-9/foutmelding-404-wifimanager-489118#post906613

nogmaals geprobeerd ook dit geeft geen verbeteringen.

 

ik kan ook zeggen nu  dat het inloggen bij itunes ook niet gaat  ,  dit lukt wel als ik inlog bij een ander netwerk  dan mijn eigen kpn.

 

het is voor mij duidelijk dat het daadwerkelijk ligt aan de verbinding vis het kpn mpdem.

 

mvg  marcel

Dat het via een andere verbinding dan de KPN DSL/glasvezelverbinding wel werkt, komt nog al eens voor en kan erg hardnekkig zijn en lang duren voordat het wel weer werkt. Je kan https://forum.kpn.com/thuisnetwerk-72/problemen-playstation-en-dns-486282/ eens doorbladeren en kijken of daar tips/hints staan die van toepassing zijn.

beste Tmoesel,

 

Die KPN is er ook een hoor .  ik heb wel eens de helpdesk gebeld omdat de ip range op sommige pc  ineens totaal anders was,( onderlinge communicatie was niet meer mogelijk )  toen werd mij verteld dat ik voor dit soort dingen een abonnement voor thuis hulp moest afsluiten.  na een flink negatief berichtje achter te hebben gelaten  …..  toto mijn verbazing  werkte alles na het weekend weer zoals het hoorde.

 

mij idee is dat ze veel te veel dingen aanpassen in de router zonder dit te controleren en wij zitten met de gebakken peren.

 

mvg  Marcel

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Marcel, welkom op het forum! Ervaar je dit op een specifiek apparaat ook, of op meerdere? Wat voor soort inlogscherm krijg je te zien? En, kun je aangeven wat je verder nog aan apparaten in je thuisnetwerk hebt naast de Experia Box zelf?

Reputatie 7
Badge +30

Je hebt niet meer gereageerd, Marcel. Ik ga er dan vanuit dat het probleem verholpen is. Mocht dat niet zo zijn, reageer alsnog en beantwoord de eerder in dit topic gestelde vragen :)