Beantwoord

Bestaande klant mag geen gebruik maken van actiekorting

  • 3 January 2020
  • 3 reacties
  • 772 keer bekeken

Goedemorgen 

 

zojuist een medewerker van kpn gesproken.en aangegeven dat mijn contract voor mijn huis internet is verlopen en dat ik graag mijn abonnement wil verlenen met de actie die op de website Staat.

er wordt mij verteld dat het alleen voor nieuwe klanten is .dat vind ik niet eerlijk ik heb mij contract netjes nagekomen en vind ook dat ik recht heb op en nieuwe actie ik kan ook mijn abonnement opzeggen en dan volgende dag aanmelden met een maand opzegtermijn. dan heb ik er toch recht op ik vraag alleen waarom kpn zo moeilijk maakt voor haar klanten ze doen acties om klanten te werven ik heb het gevoel dat ze bestaande klanten wegjagen  om ze geen recht geven op korting die ze ook verdienen

ziehier onder de acties van jullie website.

en wat bederft de medewerkster die ik heb gesproken vond ik niet klant vriendelijke als je zegt zal ik u abonnement opzeggen het kwam bij mij als wegwijzen  en dat kan nooit de bedoeling zijn van kpn hoop ik.ik heb de naam van de medewerkster mocht u daar interesse hebben.op u antwoord verblijf ik 

Download 50 Mbit/s 
Upload 50 Mbit/s6 mnd 50% korting42,50 /mnd21,25 /mnd

Meest gekozenDownload 100 Mbit/s 
Upload 100 Mbit/s6 mnd 50% korting47,50 /mnd23,75 /mnd

Download 200 Mbit/s 
Upload 200 Mbit/s6 mnd 50% korting50,00 /mnd25,00 /mnd

admin: eigen topic aangemaakt. 

 

icon

Beste antwoord door Natasja 4 January 2020, 18:55

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +19

Over dit onderwerp is al zoveel gesproken. Een abonnement loopt niet af en hoef je dus niet te vernieuwen.  Het wordt wel maandelijks opzegbaar. Je kunt blijven of je kunt gaan. Aktiekorting is alleen voor nieuwe klanten. Gelukkig maar! Want wie gaat dat betalen als iedere vaste klant korting zou krijgen? En opzeggen en de volgende dag weer een abonnement nemen gaat niet.  Je zit dan minimaal een paar weken zonder aansluiting.

Reputatie 6
Badge +9

Dag @Actie niet toekennen. Hartelijk dank voor je bericht. De actie die je bovenstaand noemt is inderdaad bedoeld voor nieuwe klanten. Ik vermoed dat je zelf, toen je klant bij ons werd, ook een mooie introductie-aanbieding hebben gehad. Zo een actie is dit ook: een eenmalige, tijdelijke korting voor nieuwe klanten. 

Aan het eind van je contract zijn er geen nieuwe aanbiedingen. Als je tevreden bent hoef je niets te doen en dan blijft je abonnement zoals het is. Als er een nieuwe abonnementsvariant beschikbaar is, kun je daar wel naar overstappen. 


Dit betekent niet dat we onze vaste klanten niet waarderen. Voor trouwe klanten hebben we KPN Compleet, bijvoorbeeld. Als je verschillende producten van ons combineert kun je behoorlijk wat voordeel krijgen.

Weet wel dat als bestaande klanten die korting ook zouden mogen krijgen de abonnementen flink verhoogd zouden moeten worden. Om het verlies op de klanten die dan elk jaar hun vaste abo vernieuwen te moeten compenseren. Ik schat dat de abo’s dan zo'n € 15 per maand hoger moeten. Misschien nog wel meer, want dan gaat natuurlijk iédereen steeds na een jaar een nieuw abo nemen. Voor de korting.

Onhaalbare zaak!

Zelfs Ziggo doet het niet.

Er zijn mensen die hierom elk jaar wisselen van provider. (wat een gedoe voor een paar centen m.i. Administratief, andere apparatuur, opnames kwijt etc.)

Reageer