Vraag

Bestel bevestiging niet ontvangen

  • 23 September 2020
  • 2 reacties
  • 21 keer bekeken

Goedemiddag, 

Ik heb een aantal dagen geleden een bestelling geplaatst, maar tot op heden nog geen bestel bevestiging ontvangen.

Met vriendelijke groet, 

Cara Schrömpges 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Terrorola88 en welkom op het forum! Heb je de bevestiging inmiddels wel binnen? Zo nee, zou je dan je forumprofiel aan willen vullen met je postcode + huisnummer, de naam en geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN? Indien het om een mobiele bestelling gaat zie ik daar in plaats van de geboortedatum graag het 06-nummer waar het om gaat terug. Het IBAN en 06-nummer kun je bijvoorbeeld in het veld ‘Persoonlijke opmerkingen’ zetten. Alle velden waar privé achter staat zijn alleen inzichtelijk voor jou en de moderators op dit forum. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kan ik op onderzoek uit! 

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb niets meer vernomen dus ik hoop dat je de bevestiging inmiddels binnen hebt. Zo niet, laat het gerust weten! 

Reageer