bestelling

  • 10 February 2021
  • 2 reacties
  • 43 keer bekeken

Ik heb op 1 februari een bestelling geplaatst en zou 11 februari aangesloten worden en heb al een paar keer gebeld met kpn en pakketje is al 4 dagen onderweg maar heb nog steeds niks binnen en elke keer als ik iemand aan de telefoon heb zeggen ze steeds wat anders terwijl mijn buren wel alles binnen hebben en we hebben het samen aangevraagd op de zelfde dag en ik word gewoon van het kastje na de muur gestuurd want zogenaamd weten ze niet wat er aan de hand is.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Goedemorgen @Leovmegen, welkom hier op het forum! :blush:

Door drukte op het forum kan ik nu pas op jouw topic reageren. Mijn excuses! Is het goed gekomen met je bestelling en ben je inmiddels online?

Nee wij hebben nog steeds geen glasvezel en internet heb jullie vandaag weer aan de telefoon gehad en er word alleen gezegd je moet wachten tot 17 februari vind het maar raar allemaal dat in 1 keer die brief van 11 februari na 17 februari gestuurd word bij mij en me buurvrouw en die kreeg net als ik afgelopen zaterdag alles binnen en die heeft gelijk alles terwijl zij ook die brief had en wij hebben niks en moeten wachten