Beantwoord

Bestelling niet compleet, verbindingsset ontbreekt

  • 25 July 2021
  • 11 reacties
  • 90 keer bekeken

Hallo

Ik heb pakket KPN Hussel besteld bij Service Beheer online met kenmerk 1648906

Bij de bestelling is mij belooft dat ik gratis een Gratis KPN draadloze verbindingsset zou ontvangen.

Deze heb ik nog steeds niet iontvangen

Ik heb voor twee weken terug telefonisch contact gehad met de servicedesk van KPN en mij werd belooft dat de verbindingsset binnen 1,5 week zou worden opgestuurd.

Mocht ik deze nog steeds niet hebben ontvangen dan moest ik weer contact opnemen.

Bij deze dus de vraag waar blijft de verbindingsset

Ik hoor het graag zsm

Mvg

Leo

 

 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 27 July 2021, 13:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Leo2006 
Het snelste is dat je even belt 0800 0402
Of chatten via www.kpn.com/service (ik heb een andere vraag en wil graag contact > naar chat)

Wil je hier wachten op antwoord zet dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

Hallo Huistijger

Bedankt voor de tip

Heb alles aangepast

Mvg

Leo

Hoi @Leo2006 . Ik kan op het adres dat in jouw profiel staat geen abonnement vinden. Ik lees iets over service beheer maar dat komt mij niet bekend voor.

Is KPN wel jouw provider?

Excuus. Ik heb wat meer informatie gevonden. Als ik het goed begrijp was je verkeerd voorgelicht en heb je nog een contract bij Ziggo?

Mijn collega heeft je diensten bij KPN geannuleerd en gemaakte kosten gecrediteerd, lees ik. Is dit verder naar wens verlopen?

Hallo Erwin

Bedankt voor je bericht

Ik weet nog niet of alles goed is verlopen want ik heb nog geen eindfactuur ontvangen

De collega die alles heeft afgehandeld heeft mij nog verteld dat de Gratis KPN draadloze verbindingsset 

even goed nog zou worden toegezonden

Hij heeft hier ook nog contact over gehad met de afdeling die dit verder zou regelen

Als ik twee weken naar zijn bevestigingsmail nog niets had ontvangen moest ik contact met jullie opnemen.

Dat heb ik bij deze dus gedaan.

Graag ontvang ik dan ook nog de Gratis KPN draadloze verbindingsset 

Mvg Leo 

Reputatie 7
Badge +24

Een draadloze verbindingset is normaal gesproken nooit gratis. Niemand krijgt die in principe gratis. 

Hallo Erwin

Bedankt voor je bericht

Ik weet nog niet of alles goed is verlopen want ik heb nog geen eindfactuur ontvangen

De collega die alles heeft afgehandeld heeft mij nog verteld dat de Gratis KPN draadloze verbindingsset 

even goed nog zou worden toegezonden

Hij heeft hier ook nog contact over gehad met de afdeling die dit verder zou regelen

Als ik twee weken naar zijn bevestigingsmail nog niets had ontvangen moest ik contact met jullie opnemen.

Dat heb ik bij deze dus gedaan.

Graag ontvang ik dan ook nog de Gratis KPN draadloze verbindingsset 

Mvg Leo 

Dat volg ik niet helemaal? Het abonnement waar deze aanbieding bij hoorde is geannuleerd toch? Dan zal zoiets ook niet opgestuurd worden.

Nu moet ik er ook bij zeggen dat ik deze aanbieding helemaal niet herken maar dat kan een speciaal aanbod geweest zijn van deur tot deur verkopers.

Ik weet niet wat mijn collega's verteld hebben maar ik kan je met 99% zekerheid zeggen dat die set niet verstuurd wordt. Excuses voor de verwarring.

Hallo Nick

 

Dat kan dan wel, maar in mijn overeenkomst die ik met over service beheer online heb gesloten toch duidelijk staan dat ik deze gratis krijg.

Als je wilt kan ik je deze overeenkost wel mailen

Stuur maar je emailadres

Mvg

Leo

Excuus. Ik zie iets over het hoofd. Dit is kleinzakelijk. Je bent momenteel op het particuliere forum.

Wat ik hierboven uitleg geldt voor de particuliere markt. Van de zakelijke markt heb ik geen kennis.

Mijn advies is om je vraag op het zakelijke forum nogmaals te stellen:

https://zakelijkforum.kpn.com/

 

Reputatie 7
Badge +21

Dat verklaart een heleboel 

 

Hallo Erwin

Heb de klacht gemeld bij de zakelijke markt

Mvg

Leo