Beantwoord

Bestelling op nieuwe adres abrupt geannuleerd

  • 27 June 2022
  • 2 reacties
  • 55 keer bekeken

Beste klantenservice,

 

Zojuist ik heb bericht verkregen dat mijn bestelling met nummer S2295076-1987524 is geannuleerd. Volgens het bericht komt dit doordat er al een bestelling is geplaatst. Dit zou echter onmogelijk moeten zijn omdat ik op de datum waarvan de bestelling in zou gaan ik de sleutel krijg van het huis. Ook heb ik als enigste een abonnement aangevraagd voor vanaf die datum. 

 

Graag zou ik willen dat de annulering ongedaan wordt zodat ik alsnog direct op 15 augustus (of kort daarna) internet en televisie kan hebben in dat huis. Mocht dit een probleem zijn wegens het abonnement van de vorige bewoonster, zou ik graag een oplossing hiervoor willen horen. 

 

Met vriendelijke groet,

Sander Benoist

Admin: Titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 29 June 2022, 17:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Badge +19

Het beste is om in dit geval de klantenservice 0800-0402 te bellen.  De wachttijd op een moderater is hier zeker 2 dagen. 

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @sabenoist! Is het met het advies van @Joep1965 gelukt in contact te komen met een medewerker? Als het via de telefoon niet gelukt is laat het hier dan weten. Dan help ik je verder. In dat geval is het wel handig van tevoren je profiel alvast in te vullen.