Beantwoord

bestelling volgen lukt niet, "er is een fout opgetreden"

  • 28 October 2020
  • 11 reacties
  • 294 keer bekeken

Ik kan mijn bestelling niet volgen. Ik krijg de melding "er is een fout opgetreden.....".

Hoe kan ik anders mijn bestelling volgen dan?

Groet, Huso

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 3 November 2020, 11:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Hier precies hetzelfde probleem

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen! Soms gaat er even overheen voordat de status van de bestelling inzichtelijk is. Kunnen jullie deze inmiddels al wel inzien?

Als dat nog niet het geval is kijk ik graag even met jullie mee, Kunnen jullie je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Het lukt nog steeds niet. Is het uberhaubt mogelijk om de bestelling te volgen zonder kpn id? Officieel ben ik nog geen klant namelijk.

Ik heb mijn gegevens ingevuld

Mijn gegevens heb ik ook ingevuld, het is nog niet mijn huidige woning, ik krijg de sleutels van deze nieuwbouw 24 november en wilde mijn bestelling volgen om te kijken of jullie niet het installatiepakket te vroeg versturen.

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor jullie gegevens! Jullie bestellingen zijn in goede orde ontvangen.

@Huso27 je hebt wel een KPN ID nodig om je bestelling te kunnen volgen. Via deze pagina zou je deze moeten kunnen koppelen

@Rowin.S het pakket is nog niet verzonden, dit zal enkele dagen voor de levering van je abonnement gebeuren, dit gebeurt via postNL. Tegen die tijd sturen we daar nog een mail over met track&trace code. Als je niet thuis bent zal deze naar buren of een postkantoor in de buurt gaan net als normale Postnl pakketjes! 

Hoe kom ik aan mijn KPN ID dan?

Reputatie 7
Badge +20

Die kun je aanmaken via MijnKPN met een e-mailadres naar keuze maar volgens mij heb je die al aangemaakt om hier te kunnen posten :)

 

U gaf aan dat de bestelling in goede orde is ontvangen. Dat is wel voldoende voor mij. Dan maar geen bestelling kunnen volgen en vertrouwen dat het goed wordt uitgevoerd door KPN.

Reputatie 7
Badge +20

Ah dat kan een issue met de website zijn, dit zou later wel beschikbaar moeten zijn! Het gaat helemaal goed komen. Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben dan weet je me te vinden!