Ik heb gisteren telefonisch glasvezel internet en tv besteld. Dat is allemaal prima verlopen en heb ook alle mails betreffende het abonnement ontvangen en ook al de datum wanneer de monteur komt om alles aan te sluiten. Later heb mijn bestelling ook gelijk aan mijn kpnid gekoppeld maar als ik de bestelstatus wil opvragen krijg ik de melding dat mijn bestelling geannuleerd is. Ik heb vanmorgen contact gehad met de klantenservice en daar werd mij verzekerd dat alles in orde was en dat ik mijn bestelling pas kan koppelen als die actief is. Ik ben het daar niet mee eens want ik moet normaal de bestelling kunnen volgen als die aan mijn kpn id gekoppeld is. En ik ben gewoon huiverig omdat dit nu al de 3de keer is dat ik die glasvezel bestel en die andere 2 keer is het ook misgelopen. De 1 ste keer omdat de glasvezel aansluiting nog niet gereed was en opeens na ongeveer 2 maanden werd mijn bestelling geannuleerd. In januari heb ik opnieuw een preorder laten plaatsen en kreeg daar ook een mail van. Omdat ik niks meer over mijn bestelling hoorde heb ik dus gisteren met de klantenservice gebeld en gevraagd hoe het met de status van mijn bestelling zat en toen bleek dat er niks van te vinden was. Er stond wel nog die 1ste bestelling wat geannuleerd was in het systeem. Dus ik vermoed ook dat daar ergens de fout zit en dat ik daarom ook die melding krijg dat de bestelling geannuleerd is. Nogmaals de klantenservice heeft mij verzekerd dat nu alles in orde is maar ik wil het gewoon kunnen volgen in de mijn kpn app. Graag een oplossing. Mvg.
Beste antwoord door huubD
Bekijk origineel