Beantwoord

Bestelstatus geeft aan dat bestelling voor glasvezel geannuleerd is

  • 28 March 2022
  • 4 reacties
  • 141 keer bekeken

Beste Community,

 

Ik heb zaterdagochtend een lopende glasvezel bestelling geannuleerd (S2002157), omdat ik een voordeligere aanbieding had gevonden. 

 

Ik heb hierna een nieuwe bestelling gedaan (via breedbandwinkel / SB709992), en heb keurig alle e-mails van KPN gekregen. Met het informatie over de bestelling en een geplande datum en een nieuw klantnummer. Vervolgens heb ik het contract gekoppeld aan MijnKPN, echter krijg ik nu de volgende bestelstatus bij het nieuwe contract:

 

Je opzegging

Je opzegging kun je hier niet volgen. Bekijk de e-mail die je van ons hebt gekregen voor meer informatie.

 

Mijn vraag is tweeledig en wat lastig om via het klantenservice proces antwoord op te krijgen:

1 Is mijn nieuwe bestelling goed in de systemen gekomen, ik heb nog wel even aangezien hij gepland staat voor 15 juni?

2 Kan iemand de bestelstatus voor mijn, MijnKPN account repareren, of is dit gewoon wachten tot de systemen zijn “rondgezongen”.

 

Alvast bedankt!

 

 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 29 March 2022, 21:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi @richardnl, welkom hier. 

Ik zie inderdaad 2 bestelling. 1 is geannuleerd, de 2e loopt gewoon netjes door met wensdatum 15 juni. Dat gaat goed. 

Ik vermoed ook dat Mijn KPN nog de opzegging op je postcode. Heb je de kans om een Mijn KPN aan te maken met een ander e-mailadres? Ik kan in ieder geval bevestigen dat je tweede bestellen goed in onze systemen staat. 

Beste Community,

 

Ik heb zaterdagochtend een lopende glasvezel bestelling geannuleerd (S2002157), omdat ik een voordeligere aanbieding had gevonden. 

 

Ik heb hierna een nieuwe bestelling gedaan (via breedbandwinkel / SB709992), en heb keurig alle e-mails van KPN gekregen. Met het informatie over de bestelling en een geplande datum en een nieuw klantnummer. Vervolgens heb ik het contract gekoppeld aan MijnKPN, echter krijg ik nu de volgende bestelstatus bij het nieuwe contract:

 

Je opzegging

Je opzegging kun je hier niet volgen. Bekijk de e-mail die je van ons hebt gekregen voor meer informatie.

 

Mijn vraag is tweeledig en wat lastig om via het klantenservice proces antwoord op te krijgen:

1 Is mijn nieuwe bestelling goed in de systemen gekomen, ik heb nog wel even aangezien hij gepland staat voor 15 juni?

2 Kan iemand de bestelstatus voor mijn, MijnKPN account repareren, of is dit gewoon wachten tot de systemen zijn “rondgezongen”.

 

Alvast bedankt!

 

 

Ik heb bij mijn bestelling, weliswaar door een andere reden, exact hetzelfde meegemaakt. KPN had een bestelling per abuis geannuleerd. Vervolgens is er door KPN een nieuwe bestelling aangemaakt. Tijdens het inloggen kreeg ik echter ook telkens de geannuleerde bestelling te zien (en de nieuwe niet). Ook bij mij heeft een moderator, zoals @Alex_P , bevestigd dat de bestelling er goed in staat. Ik heb voor de zekerheid een nieuw MijnKPN account aangemaakt en hieraan de nieuwe bestelling gekoppeld. Mijn oude account heb ik laten vervallen. Dat was overigens niet erg handig van me want nu sta ik weer te boek als nieuwe forumbezoeker met 5 reacties terwijl ik er onder de naam @SledgehammerNL er bijna 3000 had 😅

@Alex_P 

Hi Alex. Heel erg bedankt. voor het uitzoeken Een nieuwe KPN account heeft het bestelstatus probleem opgelost. Ik kan niet wachten tot de 15e, eindelijk weer fatsoenlijk internet. Bedankt en een fijne werkdag gewenst.

Reputatie 7
Badge +24

@Alex_P

Hi Alex. Heel erg bedankt. voor het uitzoeken Een nieuwe KPN account heeft het bestelstatus probleem opgelost. Ik kan niet wachten tot de 15e, eindelijk weer fatsoenlijk internet. Bedankt en een fijne werkdag gewenst.

Top, fijn om te lezen!