Beantwoord

bestelstatus internet en tv foutmelding

  • 14 April 2021
  • 1 reactie
  • 20 keer bekeken

 

Ik heb op 10-4 tv&internet aangevraagd. De bevestiging kreeg ik, incl een link om bestelstatus te kunnen volgen, maar deze geeft nog steeds niets weer, terwijl bij bestelling werd aangegeven dat ik mijn abonnement per 20-4 in zou gaan. Wat nu? 

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 15 April 2021, 12:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Hai @MargotB96! Wat leuk om te lezen dat je Internet en TV van ons hebt aangevraagd! Welkom, ook op het Forum! :wink:

Is de bestelstatus nog steeds niet in te zien via de online bestelstatus tool? Lukt het wel om in te loggen? Blijft de pagina dan blanco of krijg je een foutmelding te zien? Ik ben ook benieuwd of je al een bericht hebt gehad over het installatiepakket?

Het lijkt mij goed dat er vanaf onze kant met je meegekeken wordt, even checken of alles loopt zoals het zou moeten. We kunnen dat als volgt doen:

  • Telefonisch via 0800 0402
    Voor technische problemen en storingen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
    Voor vragen over onze diensten en abonnementen zijn wij te bereiken op maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.
  • Of via ons: vul jij jouw profiel aan met het klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is?
    In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik voor je aan de slag kan!