Beantwoord

bestelstatus niet inzichtelijk

  • 11 September 2020
  • 15 reacties
  • 119 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Goedemiddag,  

Vandaag was onze verhuisdatum gepland , echter was deze intern niet goed doorgevoerd waardoor we niet optijd meer internet en tv hebben.

Er zou vandaag een tijdelijk iets opgestuurd worden waardoor we komende tijd toch tv en internet hebben , wat heel fijn is.

Hierover hebben wij niets ontvangen en ik kan in KPN / Telfort bestelstatus ook niets over terug vinden.

Is dit wel goed doorgevoerd?

 

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Rutger van KPN 23 September 2020, 14:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Wesley86 Welkom op het forum. Op het forum duurt het op dit moment wat langer dan je gewend bent voor je een antwoord krijgt. Heb je ondertussen je pakket ontvangen of kan ik nog iets voor je betekenen? Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen zou je dan voor mij je forumprofiel willen invullen en het mij kunnen laten weten als dit gelukt is? Dan kan ik je gegevens er bij pakken wanneer nodig. 

Reputatie 1
Badge

Goedemiddag @Rutger_ 

 

Ik heb wat ingevuld aan ons profiel.

 

Wij hebben het noodpakket helaas nog steeds niet ontvangen.

 

Ook internet en tv via de modem werkt nog steeds niet.

Data bundel van mobiel gaat nu ook erg hard met MB gezien we toch internetten en tv kijken via mobiel. Maar dat doen we niet te vaak anders is de data op. 

 

Hopelijk komt het allemaal snel , is erg vervelend dat je nu niet kunt doen wat je normaal zou doen. 

 

Met vriendelijke groet ,

Wesley 

Reputatie 7
Badge +15

@Wesley86 Bedankt voor het invullen van het forumprofiel. Zijn dit de gegevens van het nieuwe of van het oude adres? Ik kan namelijk niet direct iets vinden. Mochten ze van het nieuwe adres zijn, kun je dan ook je oude postcode en huisnummer invullen? Je geeft aan dat het om een verhuizing gaat, en spreekt over Telfort en KPN. Gaat het om een Telfort abonnement voor de vaste diensten en is de verhuizing ook nog bij Telfort doorgegeven? Of is de situatie anders?

Reputatie 1
Badge

Goedemiddag @Rutger_ 

 

Ik heb geen idee meer wat bij wie loopt. De ene abbonnement wel KPN de andere niet. Wil ik inloggen bij Telfort vast wordt ik doorgestuurd naar KPN site.

Ik snap er niets meer van.

Maar het was oorspronkelijk Telfort abbo internet en interactieve TV.

De verhuizing van mobiel (telfort abbo) is wel gelukt via KPN.

Ik kreeg vanochtend een mail dat de verhuizing is verwerkt , dus zal straks na het werk even kijken wat dat betekent en/of we nu internet en tv kunnen ontvangen op het nieuwe adres.

 

Met vriendelijke groet,

Wesley 

Reputatie 7
Badge +15

@Wesley86 Is het ondertussen allemaal gelukt? Ik zie op de ingevulde gegevens op dit moment alleen een mobiel abonnement staan namelijk.

Reputatie 1
Badge

Goedemiddag @Rutger_ 

Het is helaas nog niet gelukt.

We hebben ondertussen wel een nieuwe modem ontvangen experia V10. Maar ondanks dit nog steeds geen tv of internet. Ook de toegezegde noodpakket is er nog steeds niet na 1 week , maar dat is vanmiddag netjes opgelost zodat we in ieder geval dit weekend wel internet hebben waarmee we wat programma's kunnen bekijken via mobiel data.

As Maandag komt er een monteur langs om een en ander uit te zoeken.

Ik vermoed dat interactieve tv en internet nog niet helemaal omgezet zijn naar KPN maar alleen het mobiel abbonement. Het is voor ons ook erg verwarrend die samenvoeging van Telfort en KPN.

In ieder geval bij wie ik nu ook een abbonement heb , het is nog steeds niet opgelost , maar wordt goed geholpen en er wordt aan gewerkt.

Hopen Maandag meer duidelijkheid te krijgen van de monteur.

 

Met vriendelijke groet ,

Wesley

Reputatie 1
Badge

Goedemorgen @Rutger_ 

Afgelopen maandag is de monteur van KPN geweest. Voordat hij kwam werd de modem ineens groen. En een minuut later belde hij aan. Hij was in de wijkkast bezig geweest en daar zat de bekabeling dus niet goed , dat verklaarde waarom er geen verbinding tot stand kwam.

De verbinding was nog steeds slecht , de monteur heeft hiervoor de nieuwe modem omgewisseld voor weer een nieuwe modem , en ja de verbinding bleef en blijft stabiel.

Wij zijn hier heel blij mee uiteraard.

Alleen de snelheid is erg laag helaas. Op ons vorig adres (2805BR) is vorig jaar de snelheid flink geüpgraded in de wijkkast  , snelheid liep toen flink op richting 50 mbps. 

We merken we nu heel goed met inladen van internet pagina en online tv kijken dat dat nu een heel stuk lager is helaas.

Komt er zo'n zelfde upgraded nog in deze wijkkast? (2804EV) dat zou erg fijn zijn.

Groetjes Wesley

Wat geeft deze site hierover aan?

https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl/

Reputatie 1
Badge

Goedemorgen @Jeroen Ruiter 

Dankjewel voor de site !!

Inderdaad groot verschil.

 

Op ons nieuw adres is 24 Mbit/s

Dit was op ons oud adres 78 Mbit/s

Hiervoor ons abbo toen ook verhoogd naar 50Mbit/s maar daar hebben we nu dus niks meer aan.

 

Groetjes Wesley 

Wat jammer, hopelijk kan de stabiele verbinding verder wel zorgen dat jullie kunnen doen wat jullie moeten doen op internet.

Reputatie 7
Badge +15

@Wesley86 Ik heb het even voor je gecontroleerd en ik vind op de ingevulde gegevens inderdaad ook wat je zelf terugvind. Ik zou nog even kunnen kijken of er meer mogelijk is alleen is het adres wel juist? Ik vind namelijk nog geen abonnement voor vaste diensten op het ingevulde adres. 

Reputatie 7
Badge +15

@Wesley86 Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Reputatie 1
Badge

Goedemiddag @Rutger_ 

 Aan de snelheid is niets veranderd en is nog steeds net zo traag.

Wij ondervinden daar zelf nu steeds vaker problemen van. In de avonduren opgenomen programma's terugkijken geeft hij foutmeldingen en kan het niet inladen , overdag geen probleem.

Ook online een programma kijken gaat soms fout met inladen op tijdens het kijken dat hij niet meer verder kan laden.

Ik heb vorige week wel een mail gekregen dat in de komende weken het telfort thuis ook omgezet wordt naar KPN en dat er verder niets veranderd , maar ja ik hoop toch echt dat er wat aan de snelheid gedaan gaat/kan worden. 

Mijn juiste adresgegevens staan erin en ook het juiste klantnummer voor het internet en tv pakket

 

Met Vriendelijke groet

Wesley

 

 

Reputatie 7
Badge +15

@Wesley86 Dat is spijtig om te horen, wat betreft het terugkijken van opgenomen programma's hebben we in de avond wel last gehad van verstoringen. Dus het zou kunnen dat je hier ook nog hinder van hebt ondervonden. Ik begrijp dat je vaste diensten op dit moment nog bij Telfort zitten, dat betekent dat ik op dit moment deze gegevens nog niet kan inzien. Voor de storingen met de tv moet ik je dan nu ook nog verwijzen naar Telfort. Je kunt nog contact opnemen met mijn collega’s op 0900 9596. Zodra de diensten overgezet zijn naar KPN kan een KPN medewerker je verder helpen. 

Reputatie 1
Badge

@Rutger_ 

 

We kijken nog wel even wat we gaan doen qua internet snelheid. Er zitten ook 2 glasvezelaansluitingen hier in huis. Misschien is dat een betere optie , dat zouden we even moeten uitzoeken.

 

Bedankt voor al jouw hulp zover !! Wordt gewaardeerd door ons !

Met vriendelijke groet , Wesley