Beantwoord

Bestelstatus werkt niet na een paar weken

  • 14 July 2021
  • 4 reacties
  • 91 keer bekeken

Ik heb op 28 juni een abonnement afgesloten voor internet en tv (overstappen vanaf Ziggo), maar na ongeveer 2 weken kan ik nog altijd niet de bestelstatus inzien. Er staat “Er is een fout opgetreden, probeer het later nog eens.”. Ook zie ik onder mijn producten alleen mijn prepaid pakket staan die ik al een hele poos niet meer heb. Hoe lang duurt het normaal voordat het internet en tv pakket geleverd wordt? Ik ben me er van bewust dat het pas vanaf de overstapdatum gaat werken.

icon

Beste antwoord door HansaanZet 14 July 2021, 09:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

@Stroopwaf3l Per welke datum wilt u overstappen naar KPN ? U heeft als het goed is een bestelbevestiging ontvangen ?

@Stroopwaf3l Per welke datum wilt u overstappen naar KPN ? U heeft als het goed is een bestelbevestiging ontvangen ?

De datum staat op 28 juli, en ik heb inderdaad een bestelbevestiging gekregen. De link naar de bestelstatus staat hier echter niet in, deze staat in een mail over de pincode voor Interactieve TV Online.

@Stroopwaf3l Gaat idd niet helemaal naar wens. Het beste kunt u even bellen met de klantenservice via het gratis nummer 0800-0402 en vragen naar uw status. 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Stroopwaf3l, welkom! Heb je inmiddels telefonisch contact met ons gehad? Mochten we nog iets voor je doen, laat het gerust weten. Zet in dat geval ook even je adres en klantnummer in je forumprofiel.

 

Overigens zou je je prepaid nummer gewoon moeten kunnen ‘ontkoppelen’ in MijnKPN. Dan is ‘ie daar weg!