Vraag

Betaalingsregeling in 4 termijnen in plaats van uitstel

  • 30 March 2021
  • 3 reacties
  • 36 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Tja ik betaal later bel voor een uitstel wat doet de medewerkster maakt er vier termijnen van ipv de faktuur later op betalen te zetten. Elke week een ideal linkje ongevraagd.

De laatste week is door mij de hele faktuur gewoon eerder betaald voor de afgesproken datum. I

Nu wordt de betaalafspraak ook gelijk de nieuwe faktuur betalen op 1 april lijkt wel een grap ik zou dus de vorige op 1 april betaald moeten hebben. 

Nu is eerder betaald en kan ineens geen betaalafspraak voor de nieuwe faktuur worden gemaakt vlak voor de pasen.

Klantenservice beweert in een keer dat er een inhaalafspraak is gemaakt??na ongeveer 3 kwartier uitgelegd te hebben dat dit niet klopt.

 

Wat een gezeur heel lang aan de telefoongehangen door deze administratieve onnodige fout.

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Nog even een aanvulling alle fakturen zijn betaald er is geen achterstand. Door de betaalafspraak rechtstreeks in een keer betaalt te hebben is deze niet goed verwerkt en blijft hij in het systeem als betalingsregeling staan.

Je wordt er gek van.

Waarom een faktuurbedrag in 4 termijnen splitsen ingevraagd. Door deze misser van.. ?medewerkster zit ik straks zonder internet onnodig veroorzaakt. 

Ik zou erover teruggebeld worden vandaag is niet gebeurd.

Ben al jaren klant. Ben zeer verontwaardigd kwaad.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Righter, wat jammer dat je zo'n gedoe ervaart met het betalen :slight_frown:

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kan ik even met je meekijken!

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien @Righter en hoop dat dit inhoudt dat het via een andere weg opgelost is! Mocht je mijn hulp toch nog kunne gebruiken, dan hoor ik het uiteraard graag!