Beantwoord

Betaling

  • 16 July 2020
  • 3 reacties
  • 77 keer bekeken

Wij hebben een automatisch incasso maar wil dit graag veranderen. 

Ik zit namelijk bij de Kredietbank en heb dus weekgeld.

Maar als daar de incasso vanaf word gehaald heb ik dus geen geld om boodschappen te doen 

De Kredietbank boekt de 26e altijd geld over om kpn te betalen en zou t dus ook handmatig willen overmaken.

Nu moest ik t terugboeken omdat mijn weekgeld zo eraan gaat . 

Kunnen jullie dit veranderen. 

klantnummer *****

 

 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 16 July 2020, 14:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Mvdb36. Welkom op het KPN Forum. Ik begrijp dat je dit graag wilt wijzigen. Je kan het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402, gratis). Zij zullen aan onze financiële afdeling vragen welke mogelijkheden er zijn of jouw doorverbinden met deze afdeling.

Reputatie 7
Badge +21

Heb je inmiddels al contact opgenomen met mijn collega's. Ik ben erg benieuwd of het is gelukt. 

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga ervan uit dat je inmiddels een antwoord hebt op jouw vraag. Als je mijn hulp nog nodig hebt, dan hoor ik het graag van je!