Beantwoord

Betaling niet zichtbaar

  • 16 June 2020
  • 3 reacties
  • 66 keer bekeken

Ik heb betaald maar dat wordt niet aangegeven 

Zie boven

Admin: Titel van topic aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 23 June 2020, 14:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Ik wacht af op een re

Hoi, Leen. Waar bedoel je dat het niet wordt aangegeven?

Reputatie 7
Badge +19

Hi @Leen Verzijden, ik begrijp dat je wel betaald hebt maar dit niet zichtbaar was. Als je bedoelt dat je de betaling niet ziet in MijnKPN: we hebben even tijd nodig om een betaling te verwerken. Als je betaalt via iDeal is dit binnen 24 uur verwerkt, als je handmatig betaalt kan het een paar dagen (maximaal 5 werkdagen) duren. 

Ik hoop dat het inmiddels duidelijk en opgelost is. Laat het anders gerust hier weten.