Beantwoord

Betaling nog steeds niet verwerkt.

  • 31 October 2019
  • 3 reacties
  • 54 keer bekeken

Beste KPN, 

 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 7 November 2019, 14:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Marshalls. Welkom op het KPN Forum! Zou je je vraag verder willen toelichten? Ik help je graag verder.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi@Marshalls. Welkom op het KPN Forum! Zou je je vraag verder willen toelichten? Ik help je graag verder.

Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd, dus ik ga er vanuit dat je misschien via een andere weg een antwoord hebt gekregen op jouw vraag. Als ik toch nog iets voor jou kan beteken, dan hoor ik dat graag van je!

Goedendag, 

 

ja uiteindelijk heb ik kpn gebeld en is het opgelost.