Vraag

betalingen

  • 2 December 2020
  • 3 reacties
  • 33 keer bekeken

Hai, 

Er staat in de app dat er maar 2 (december en november) van de vele eerdere rekening zijn betaald... dit klopt als het goed is niet. Hoe kan dit? 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 4
Badge +5

Hi @Viaa, welkom op het forum! Wat gek, ik ga even op zoek naar een verklaring. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Heb het ingevuld!

Reputatie 4
Badge +5

Thanks! Ik zie al wat er aan de hand is. Je abonnement zat namelijk eerst bij Telfort en is sinds enkele maanden in ons systeem. De laatste twee facturen (die dus op ‘betaald’ staan) zijn opgesteld toen je abonnement in ons systeem stond. Die hebben dus een koppeling met ons betaalsysteem waardoor een betaalstatus te zien is in MijnKPN. De vorige facturen zijn nog van Telfort, die kun je nog gewoon inzien maar die hadden een koppeling met het Telfort betaalsysteem. Daarom zie je niet de betaalstatus van deze facturen. Geen zorgen hoor, alles is betaald :smile: