Beantwoord

Betalingsregeling getroffen, maar afspraak is niet vastgelegd

  • 18 August 2021
  • 3 reacties
  • 187 keer bekeken

Hallo,

 

Ik heb een redelijk hoog openstaand bedrag wat ik op dit moment niet betalen kan bij mijn kpn thuis, en daardoor geblokkeerd ben. 

 

Nu heb ik gisteren gebeld met KPN Collections om een betaalregeling te treffen , dit was akkoord €100 per maand. Blijkt dat ik nu weer bel omdat ik weer aangesloten zou worden en dit niet gebeurd is, er niks van bekend is en ik het openstaande bedrag in 1x moet betalen! En dan pas weer aangesloten word.  

 

Hoe kan het zijn dat eerst iets word goedgekeurd en daarna zonder enig contact op te nemen het word afgekeurd? Terwijl diegene nog overleg heeft gehad en akkoord was met de regeling.  Dan ga ik er toch vanuit dat het geregeld is? Word zelfs voor het blok gezet dat wat ik hier bovenstaand meld niet helemaal waar is?!? 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

icon

Beste antwoord door Bart_ 19 August 2021, 14:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hallo @Jahwel , afspraken met KPN worden in de regel bevestigd met een e-mail of brief van KPN, heb je die (nog) niet ontvangen?

 

Hallo @Jahwel , afspraken met KPN worden in de regel bevestigd met een e-mail of brief van KPN, heb je die (nog) niet ontvangen?

 

De bevestiging van de betaalregeling zou ik binnen twee dagen krijgen. Heb gisteren rond 12.45 gebeld, was geregeld zei ze, ook in overleg met haar leidinggevende. Ze kon de regeling(voor een nieuwe regeling met alle bedragen er in) er niet uithalen op dat moment maar dat zou ze regelen en dan contact opnemen met me als het geregeld was. Prompt kom ik 's avonds thuis ben ik opeens afgesloten.

 

Toen heb ik om 17.45 weer gebeld met een medewerker van KPN, die zei dat er wat fout is gegaan en ik binnen een uur weer kon internetten en tv kijken. En de regeling er ook in stond. Om 19.45 kon ik nog niks, weer gebeld, konden op dat moment niks voor me doen maar zeiden dat het goed kwam. 

 

Vanmorgen dus gebeld en opeens geen regeling meer mogelijk en blijf afgesloten tot betaling.

 

Kijk dat er een hoog openstaand bedrag is, dat is mijn verantwoordelijkheid, maar als je daar een afspraak overmaakt ga je er vanuit dat het ook geregeld is. Dan is het toch raar dat er opeens niks meer kan en niemand wat van mijn telefoontjes weet? Vind dit ronduit slecht. 

 

Ik wil gewoon betalen maar dat is me de afgelopen drie maand mede door de corona niet gelukt. Nu ben ik weer werkzaam en kan het gewoon missen maandelijks maar niet in één keer op dit moment.

 

Reputatie 7
Badge +20

Dag @Jahwel Dat is inderdaad heel vervelend. Als je een afspraak maakt dan mag je er vanuit gaan dat het geregeld is en daarom worden dit soort zaken altijd per mail bevestigd. Vandaar dat JanD er ook een opmerking over maakt. Heb je inmiddels ook al weer contact gehad met de afdeling Collections? Zij zijn wel de afdeling die hier over gaat en die dit met je af moet stemmen.