Beantwoord

Betalingsverzoek nieuw abonnement

  • 16 October 2019
  • 2 reacties
  • 67 keer bekeken

goedemorgen,

 

Ben al jaren klant bij jullie, enkel met een mobiel abonnement.

Nu zag ik onlangs op de reclame Hussel, dacht hey dat ziet er interessant uit, dus zojuist overgestapt van Ziggo naar tv en internet van KPN.

Nu alles in gang gezet word en straks de eerste betaling eraan komt was ik even benieuwd waar en of ik de datum kan wijzigen van betaling. 

 

ik zie uw reactie met belangstelling tegemoet.

 

Met vriendelijke groet,

Richard Crama

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 18 October 2019, 21:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi@welkom3 

Welkom bij de groep.
Mocht je dat nog niet gedaan hebben zet dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

Reputatie 7
Badge +24

Hi welkom3, welkom op het forum. 

Dat is inderdaad mogelijk, echter hangt daar een voorwaarde aan. En dat is dat de betaling 1 keer moet mislukken, dan kom je namelijk in het systeem waarmee we dit kunnen aanpassen. Omdat dit door onze afdeling Collections wordt gedaan is het makkelijkst om dan even met ons te bellen met nummer 0800 0402, spreek dan onderwerp 'factuur/betaling’ in. 

Hopelijk weet je zo voldoende.