Beantwoord

Beter en sneller internet via wifi

  • 25 January 2020
  • 4 reacties
  • 49 keer bekeken

Heb net contact gehad met kpn over niet nakomen afspraak met een monteur. En vertelde mij contact op te nemen met jullie .Ik weet niet hoe ik dit moet verwoorden via deze site , ik praat liever via een telefoon zou u mischien contact met mij kunnen opnemen? 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 4 February 2020, 10:20

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

@Kroeze21 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Heb mijn gegevens aangevuld gr stieven 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Kroeze21. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat niet alle afspraken zijn nagekomen. Ik zoek graag voor je uit hoe we dit kunnen verhelpen. Zou je jouw vraag verder willen toelichten? Als je liever telefonisch contact wil, dan kan je het beste bellen met onze klantenservice (0800 0402). Ik zie dat je jouw gegevens nog niet hebt achtergelaten op het KPN Forum profiel, zou je dit alsnog willen doen?

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Kroeze21. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat niet alle afspraken zijn nagekomen. Ik zoek graag voor je uit hoe we dit kunnen verhelpen. Zou je jouw vraag verder willen toelichten? Als je liever telefonisch contact wil, dan kan je het beste bellen met onze klantenservice (0800 0402). Ik zie dat je jouw gegevens nog niet hebt achtergelaten op het KPN Forum profiel, zou je dit alsnog willen doen?

Ik heb geen bericht van jou ontvangen. Ik ga er vanuit dat je inmiddels al telefonisch contact hebt opgenomen met onze klantenservice. Als je mijn hulp nog nodig hebt dan hoor ik dat graag van je!

Reageer