Vraag

Beugel om modem op te hangen

  • 3 December 2020
  • 14 reacties
  • 677 keer bekeken

Hoi, ik wil graag een ophangbeugel voor onze router. Deze is in augustus geïnstalleerd door een KNP monteur maar niet opgehangen. Helaas hebben we de doos niet meer waar deze zoals ik bovenstaand lees in zou hebben gezeten.

Is het mogelijk een beugel te versturen zodat we alsnog de router netjes kunnen ophangen?

Gr.

admin: eigen topic aangemaakt.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Hoi @Ophang beugel . Welkom op het forum.

Wat voor experiabox is het? Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust. 

Badge

.

Badge

Eh hoe en waar kan ik zien welke router we hebben ?

Badge

Als Google is het vlg mij de box12

Reputatie 7
Badge +24

Is die zwart?

Badge

Ja

Dan zitten er GEEN ophang gaten in de achterzijde van de box en word de voet geen afstandhouder voor de kabels.:cry:

 

Edit, dus wel een losse beugel die meegeleverd word.

Reputatie 7
Badge +24

Nee, de KPN Box heeft zeker wel een ophangbeugel. 

 

Badge

Kan alleen met ophang beugel worden opgehangen worden. En die missen we helaas …..

Ach ja, waar ook, zit met de V10a ze door elkaar heen te gooien.

@Frequentie storing ? Ik zie helaas nog geen ingevuld profiel. Kun jij je profiel invullen en mij hier een seintje geven? 

Badge

Waarom dien ik een profiel in te vullen?

Reputatie 7
Badge +24

Waarom dien ik een profiel in te vullen?

Omdat @Erwin_ niet weet wie "Frequentie storing?" is.