Beantwoord

bevestiging

  • 24 August 2020
  • 7 reacties
  • 101 keer bekeken

Goedemorgen,

ik heb zaterdag een aanvraag gedaan voor internet en TV, maar nog geen bevestiging van gehad! 
Mijn vraag is of het goed doorgekomen is??

 

groet,

 

stephanje enkelaar

******
*****
Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Nadia 1 September 2020, 10:26

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7

Hey @Stephanie E, welkom op het KPN forum. Om jouw privacy te waarborgen heb ik je persoonlijke gegevens, zoals je woonadres, even weggepoetst ;) Deze gegevens kun je afgeschermd kwijt in je forumprofiel. Deze gegevens zijn dan alleen zichtbaar voor de moderators :)

Op basis van je gegevens kon ik wel alvast even een kijkje nemen in het systeem. Jouw bestelling is goed bij ons aangekomen en de bevestiging mail is na het afronden van de bestelling verzonden naar het mailadres die je ook voor ons forum gebruikt. Ik heb voor de zekerheid de mail nogmaals verzonden, heb je 'm ontvangen? Controleer je SPAM-box ook eens, misschien is de mail daar in terecht gekomen? :) 

Hoi Nadia,

Dank u wel voor uw reactie! Echter heb ik nog geen bevestiging mail ontvangen op mijn mail. 

Ik woon zaterdag 29 aug op mijn nwe adres en hoop wel dat het dan gelijk werkt? 
 

groet,

 

stephanie 

 

Reputatie 7

Hoi @Stephanie E

Ik woon zaterdag 29 aug op mijn nwe adres en hoop wel dat het dan gelijk werkt? 

Ik heb jouw gegevens die je openbaar had gepubliceerd niet opgeslagen, dat mogen we niet doen. Vanwege de privacywet: AVG is het verplicht dat je jouw gegevens beheert. Wil je daarom je forumprofiel aanvullen met je gegevens? Naam contractant, Oude postcode + huisnummer, klantnummer, mobiel nummer? Dat blijft opgeslagen zolang jij het niet aanpast, je gegevens zijn ook alleen voor moderators zichtbaar. Geef je hier een seintje als je dat hebt gedaan? Dan kan ik weer even een kijkje nemen :)

 

Ik heb een nieuwe bestelling geplaatst en kreeg er ook gelijk bevestiging van. Echter is vandaag mijn verhuisdag en heb geen bericht gehad nog  hoe laat en wanneer zij komen om het te installeren..? 
 

graag hoor ik van u

groet,

 

stephanie 

Reputatie 7

Hey @Stephanie E,

Ik heb een nieuwe bestelling geplaatst en kreeg er ook gelijk bevestiging van.

Een nieuwe bestelling? Als ik het me nog herinner dan had je een verhuizing vanaf je oude naar nieuwe adres aan ons doorgegeven. Zodat je huidige abonnement op je oude adres beëindigd wordt en van start gaat op je nieuwe adres. 
Ik wil graag even voor je kijken, maar dan heb ik je gegevens nodig.

Wil je daarom je forumprofiel aanvullen met je gegevens? Naam contractant, Oude postcode + huisnummer, klantnummer, mobiel nummer? Dat blijft opgeslagen zolang jij het niet aanpast, je gegevens zijn ook alleen voor moderators zichtbaar. Geef je hier een seintje als je dat hebt gedaan? Dan kan ik weer even een kijkje nemen :)

 

Ik kan niet in het forum komen! Maar ik wil het annuleren! Dus vergeet alles want ik kan samen met mijn huisgenoot internet gebruiken!

 

excuus voor het ongemak! 
 

groet, stephanie 

Reputatie 7

Hoi @Stephanie E, als ik je bericht goed begrijp ga je samenwonen en heeft je huisgenoot al internet geregeld. Tsja, dan is een twee verbinding geheel overbodig inderdaad. Opzeggingen gaan via onze klantenservice, je kunt ons gratis bellen op 0800-0402 om jouw opzegging door te geven! Succes.

Reageer