Beantwoord

Bezorgadres wijzigen in verband met verhuizen

  • 3 March 2020
  • 3 reacties
  • 347 keer bekeken

Hallo,

 

ik ga 1 april verhuizen ( geen grap)

ik heb al vast een pakket besteld. omdat ik het voor wil zijn dat het later binnen komt.

Alleen omdat ik nu nog niet in de woning zit. En nog bij me vader thuis woon zou ik het graag daar af willen laten leveren.

Ik heb nu alleen het adres kunnen invullen van waar ik het pakket op geactiveerd wil hebben.

Dus dat het pakket zelf word geleverd bij me vader omdat ik daar sowieso nog woon tot 1 april

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 4 March 2020, 13:51

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Welkom op het forum, en alvast welkom bij KPN, @Suzanna Pronk.  We kunnen een ander afleveradres aangeven, mits het pakket niet al verzonden is. Vul alsjeblieft je forumprofiel in en laat hier weten als je dit gedaan hebt. Noteer het adres waarop je hebt aangevraagd in de postcode/huisnummer velden, en graag het adres waar je het pakket bezorgd wil hebben in het veld ‘persoonlijke opmerking’.

Het is mij gelukt. 

Alleen als ik probeer mij product aan mijn account te koppelen. Kan ik ook nergens mijn klanten nummer vinden. 

Waar kan ik die vinden? 

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zojuist aan onze logistieke afdeling doorgegeven dat het installatiepakket naar een ander adres verstuurt moet worden. Het klantnummer vindt je terug op de orderbevestiging die je per e-mail hebt ontvangen of gaat ontvangen. Ik heb het klantnummer achtergelaten in het KPN Forum profiel.

Reageer