Beantwoord

Bij wijzigen abonnement staat optie 'extra SuperWifi', wat houdt dit in?

  • 13 April 2021
  • 4 reacties
  • 66 keer bekeken

Goeiedag,

Ik ben autmatisch KPN klant geworden toen KPN Telfort overnam.

Bij het invullen van het formulier voor het aanpassen van mijn abonnement (ik heb nu tft internet, en ik wil naar 200mbit internet) zag ik dat een van de opties een “EXTRA superwifi punt” (of 2 of 3 )   is.

Dat ‘extra’ is wat verwarrend..

Zit er al superwifi bij dit abonnement ? (ik denk het niet, ik zie dat ik namelijk nergens terug)

En als dat niet het geval is,  als ik dit ‘extra’ superwifi punt bestel, werkt het dan ? Of is er nog een superwifi basestation nodig of iets dergelijks?


Ik heb nu een Arcadyan modem van telfort. en ik zie ook niet of er een ander modem daarvoor in de plaats komt.

m vr gr,

 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 15 April 2021, 11:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hoi @whizzkid . Welkom op het forum.

Ik verwacht wel dat er een nieuw modem gestuurd wordt. Je hebt een aanpassing gedaan waarbij de lijntechniek naar KPN overgezet wordt. Dat snapt het telfort modem dan niet.

Dat met die extra superwifi moet ik even voor me zien. Heb jij een screenshot van die bestelpagina? 

Kun je tevens je profiel aanvullen en mij een seintje geven? Dan kijk ik even mee. 

Hoi Erwin, fijn dat je even wilt kijken.

Hier is het screenshot van producten / thuis/ abonnement wijzigen / hussel internet 200Mbit/s - page.

daaronder klik ik dan op ‘internet’ en dan zie je dit:

 

 

 

 

 

Ah, ik snap inderdaad dat dit verwarrend kan zijn. Misschien als de volgorde aangepast wordt het al ‘logischer’ is.

Jij hebt geen superwifi bij je abonnement. Als je dit zou willen heb je twee nodig om effectief van mesh gebruik te maken. Als je groot woont zijn drie  wenselijk.

Mocht je dan nog steeds te kort komen, komt die ‘extra’ in beeld.  De volgorde zou dus al een verschil maken, denk ik. Maar misschien ook nog wat extra informatie op bestelpagina.

 

Ik ga de feedback doorsturen. 

duidelijk, dank je wel