Vraag

Black Friday 2019 Hussel actie

  • 25 November 2019
  • 19 reacties
  • 1167 keer bekeken

Reputatie 2

KPN biedt voor Black Friday een hussel actie aan: 6 maanden lang 50% korting op internet. Dat klinkt mooi, maar als je verder klikt is er wel een tweede voorwaarde waar je aan moet voldoen: je móet een mobiel abonnement hebben bij KPN of Telfort. Heb je dat niet, dan geldt de korting voor 4 maanden. Deze “actie” is de huidige actie van KPN (dus helemaal geen speciale Black Friday actie).

De voorwaarden waar naar wordt verwezen geven geen clou/aanwijzing/inzicht in mijn bevindingen. 

Ik heb de KPN website de afgelopen tijd goed in de gaten gehouden, omdat mijn moeder bij Telfort haar internet/TV afneemt (geen mobiel abonnement) en ze de overstap naar KPN wilde maken. Dit heeft haar (en mij) niet overtuigd.

Hoe zit dit, KPN?


19 reacties

Reputatie 7

Hallo @Adam72, welkom op het KPN forum. Leuk dat je hier een vraag stelt. Zo te lezen houd je onze site in de gaten om voor je moeder de overstap van Telfort naar KPN mogelijk te maken. Leuk! 

Raar, ik krijg een hele andere pagina wanneer ik op onze: KPN Black Friday week  site kijk. 

 

Bovenstaande acties zijn onderdeel van KPN Black Friday week. Je kunt kiezen tussen één van de twee acties.  

Optie 1: gratis Samsung Smart TV: Kies je voor deze optie? Dan krijg jij een Samsung UE32N5300 Smart TV t.w.v. € 349,- cadeau.

Optie 2: 50% korting op Internet: Kies je voor deze optie en heb je al een mobiel abonnement van Telfort of KPN? Dan krijg je 6 maanden 50% korting op Hussel Internet. Nieuwe klanten krijgen 4 maanden lang 50% korting.

Had je nog vragen over bovenstaande? Laat het weten, we helpen je hier graag :) 

Reputatie 2

Op de pagina die jij laat zien staat TOT 6 maanden korting. Dat is al duidelijker. Maar dat maakt ook duidelijk dat het hier helemaal niet om een Black Friday actie gaat, maar dat KPN de actie die al liep heeft hernoemd naar Black Friday. Misleidend en teleurstellend. 

Fake Friday bij KPN.

Jammer.

 

PS1. Ben opnieuw (om 20:01u) naar de website gegaan door jouw link te gebruiken… er staat toch echt: 6 maanden 50% korting (zonder het woordje ‘tot’ ervoor) 

PS2: zakelijke klanten krijgen wel 6 maanden korting, ook zonder mobiel abonnement!

Hoe zit dit, KPN?

Reputatie 6
Badge +8

Ik heb nieuws voor je, het grootste deel van de Black Friday acties zijn nep. Waarom zou KPN daarin anders zijn? 😉

Reputatie 2

Vorig jaar had KPN wel een mooie aanbieding. De ‘gewone’ actie was 6 maanden lang korting op je (internet/TV) abonnement. Tijdens Black Friday werd dat 9 maanden. Een mooie aanbieding waar ik toen gebruik van heb gemaakt. 
Dit jaar zou je wel eens gelijk kunnen krijgen...

Reputatie 7

Hey @Adam72, jammer dat je de Black Friday deal niet kunt waarderen. Ieder zo zijn smaak. Valt de actie wat tegen? Ik ben het niet met je eens dat het hier om misleiding gaat. We geven altijd een korting aan nieuwe klanten, dat is geen geheim.Tot vorige week was de actie 4 maanden korting op Internet (en TV) abonnement. Nu is het tot maar liefst 6 maanden 50 % korting (wanneer je een KPN / Telfort mobiel abonnement hebt). Óf een Samsung Smart TV. Het weggeven van een tv is helemaal nieuw, een cadeau bij je Internet abonnement geven we zelden weg. 

PS1. Ben opnieuw (om 20:01u) naar de website gegaan door jouw link te gebruiken… er staat toch echt: 6 maanden 50% korting (zonder het woordje ‘tot’ ervoor) 

Dat is verklaarbaar. Ik zie nu op je printscreen dat je bent ingelogd. Dat is waarom jij alleen: ‘Ontvang 6 maanden korting….’  weergegeven krijgt. Onze site herkent vanuit je KPN ID dat je een KPN mobiel abonnement hebt. Je krijgt dus de gepersonaliseerde aanbieding, want je hebt een KPN mobiel abonnement.

 

Reputatie 3
Badge

Hoe zit het met bestaande klanten eigenlijk? Kunnen die als zij een Hussel Thuis abonnement aangaan ook gebruik maken van de Black Friday acties of moeten we eerst opzeggen? 

Reputatie 2

Hallo Nadia,

De Black Friday actie is exact gelijk aan de al lopende actie. De “nu maar liefst” 6 maanden actie (dus inclusief mobiel abonnement) is gelijk aan de actie direct voor Black Friday. Doe alsjeblieft niet alsof deze aanbieding anders is dan vorige week.

Hieronder een nieuwe print screen nu ik níet ben ingelogd… precies hetzelfde!

 Sterker nog… als ik wél ben ingelogd en ik wil mijn contract verlengen (daar kom ik voor in aanmerking) krijg ik slechts 4(!) maanden korting in plaats van 6 (terwijl ik wél een mobiel abonnement heb).

Ik ben dus ook niet helemaal overtuigd qua gepersonaliseerde aanbieding…

Overigens is het niet mijn bedoeling om een negatieve richting in te slaan, want ik ben een tevreden KPN klant. Desalniettemin vind ik het jammer dat jij de aanbieding probeert over te laten komen alsof er iets veranderd is ten opzichte van vorige week (wat niet zo is) en dat de 6 maanden korting een gepersonaliseerde aanbieding is (wat ook niet zo is).

Laat een manager eens kijken naar dit verhaal… ben benieuwd waar hij/zij mee komt...

 

Ik ben een bestaande klant met internet en tv (nog geen hussel). Ik ben ook ingegaan op deze deal met de samsung tv. Nu zie ik dat het een nieuwe aanmelding is. Gaat dat wel goedkomen? Er staat nl nergens dat de voorwaarde een nieuwe aansluiting moest zijn, alleen een nieuw kpn Hussel contract. Mijn oude contract bij jullie loopt af op 9 dec. Ik heb de overeenkomst in laten gaan op 10 dec.

Reputatie 2

Jammer dat ik niks meer hoor… Daarnet nog even bij KPN gekeken. Er staat nog steeds 6 maanden korting, het woordje ‘tot’ staat er echt niet…

Hoe zit het nou, KPN? Er staat niet ‘TOT 6 maanden korting’. In de voorwaarden op de pagina staat niets over dat je een mobiel abonnement moet hebben om 6 maanden korting te krijgen.

Graag uiterlijk donderdag 28/11 een reactie (met een voorstel van KPN?). Daarna wordt het een principe kwestie en ga ik er een officiële melding en klacht van maken. 

Hallo Nadia,

De Black Friday actie is exact gelijk aan de al lopende actie. De “nu maar liefst” 6 maanden actie (dus inclusief mobiel abonnement) is gelijk aan de actie direct voor Black Friday. Doe alsjeblieft niet alsof deze aanbieding anders is dan vorige week.

Hieronder een nieuwe print screen nu ik níet ben ingelogd… precies hetzelfde!

 Sterker nog… als ik wél ben ingelogd en ik wil mijn contract verlengen (daar kom ik voor in aanmerking) krijg ik slechts 4(!) maanden korting in plaats van 6 (terwijl ik wél een mobiel abonnement heb).

Ik ben dus ook niet helemaal overtuigd qua gepersonaliseerde aanbieding…

Overigens is het niet mijn bedoeling om een negatieve richting in te slaan, want ik ben een tevreden KPN klant. Desalniettemin vind ik het jammer dat jij de aanbieding probeert over te laten komen alsof er iets veranderd is ten opzichte van vorige week (wat niet zo is) en dat de 6 maanden korting een gepersonaliseerde aanbieding is (wat ook niet zo is).

Laat een manager eens kijken naar dit verhaal… ben benieuwd waar hij/zij mee komt...

 


dat had ik er ook staan gisteren maar nu niet meer

iedereen wil korting en ik ook ik wil als bestaande klant korting kunnen krijgen

ik hoef echt geen tv of wat dan ook maar iets korting bij verlengen jaarcontract mag wel

of dan maar overstappen naar wat anders

Reputatie 2

Bij mij inmiddels ook geen 4 maanden korting meer… (en omdat het toch geen Black Friday korting betreft, wacht ik gewoon de volgende aanbieding af… die waarschijnlijk precies hetzelfde is, haha)

Zelf ben ik niet zo snel van het overstappen (ik ben een tevreden KPN klant) maar heb dit vooral voor mijn moeder (die nu Telfort klant is) in de gaten gehouden. Zij is, net als jij, meer geïnteresseerd in korting. 
Het verbaasd mij gewoon dat KPN volhard in een onwaarheid, terwijl ik met bewijslast kom. De Consumentenbond heeft mij in ieder geval al bedankt voor mijn bevindingen… 🙂

Reputatie 7

Hallo iedereen, daar ben ik weer. Gisteren had ik een vrije dag, vandaar dat er nog geen reactie was gekomen. Hoe zit het nu precies met de Black Friday Week actie? Ik wil graag deze zaken even ophelderen. Laat ik beginnen om enkele voorwaarden die voor deze actie gelden hieronder op te noemen. 

Het actieaanbod is van toepassing op Hussel Thuis, oftewel Internet (en TV) van KPN en is alleen geldig in combinatie met een abonnement met een looptijd van 12 maanden. Na afloop van het actieaanbod betaal je het volledige bedrag van je Hussel Thuis abonnement

Nieuwe klanten Ga jij tijdens de Black Friday actieperiode voor Hussel Thuis? Dan krijg je een gratis Samsung 32” Full HD Smart-TV t.w.v €349,- óf 4 maanden 50% korting op je Internet! Heb je al Mobiel van KPN of Telfort? Dan krijg je geen 4, maar 6 maanden 50% korting op Internet. Dit actieaanbod is alleen geldig bij een nieuw internetabonnement.

Ben je al Internet klant van KPN? Dan hebben we ook iets leuks voor jou. Zo kun je onder meer exclusief meedoen aan de loterij via Seaters. Daarin maak je kans op mooie prijzen; de Samsung 32” Full HD Smart-TV., bol.com en Bijenkorf cadeaubonnen, Eredivisie tickets en VIP tickets voor het schaatsen. Om deel te kunnen nemen aan de loterij maak je een account aanmaken op https://www.seaters.com/kpn,  ga naar de Black Friday loterij.

Edit: voor actuele acties zie MijnKPN 

Ik heb nog geen hussel maar een basis

Ik vind ook geen korting terug in mijn kpn van 4 maand

ik heb een sim mobiel 1gb voor tablet

als ik het zo lees blijft deze 1gb

dit jaar contract is ook afgelopen

Hoe kan ik gebruik maken als ik en de sim en thuis internet tv en bellen verleng met een jaar

Reputatie 2

Hallo Nadia, 

De zaken die ik graag wil ophelderen is dat de voorwaarden die jij beschrijft niet op de actie pagina staan. Als ik kijk (zojuist gedaan is er nog steeds te zien: 6 maanden korting en onderaan de pagina bij de voorwaarden staan alleen zaken benoemd die met de TV te maken hebben. 
 

Waarom zit er zo’n groot verschil tussen wat jij schrijft en wat KPN op de website schrijft? 
De informatie die jij geeft wordt alleen zichtbaar TIJDENS het bestelproces. Daarom vind ik de actie misleidend. Elders is jouw info niet te lezen. Geloof je mij soms niet? (ondanks al de print screens die ik ter bewijs plaats)
 

Reputatie 7

Hallo @Adam72, Jammer dat mijn vorige post niet alles heeft opgehelderd. Goed dat je het nog even aangeeft. Laat ik daarom nog even jouw laatste printscreen erbij pakken ter verduidelijking. Je komt op de landingspagina terecht die aangeeft: Actie aanbod geldt alleen voor nieuwe internet klanten en bij een internetabonnement met een looptijd van 12 maanden[..] 

Ik gun uiteraard iedereen een leuke actie, maar er zijn helaas voorwaarden aan verbonden. Zoals ik in mijn eerdere post aangeef:

Het actieaanbod is van toepassing op Hussel Thuis, oftewel Internet (en TV) van KPN en is alleen geldig in combinatie met een abonnement met een looptijd van 12 maanden. Na afloop van het actieaanbod betaal je het volledige bedrag van je Hussel Thuis abonnement

Nieuwe klanten Ga jij tijdens de Black Friday actieperiode voor Hussel Thuis? Dan krijg je een gratis Samsung 32” Full HD Smart-TV t.w.v €349,- óf 4 maanden 50% korting op je Internet! Heb je al Mobiel van KPN of Telfort? Dan krijg je geen 4, maar 6 maanden 50% korting op Internet. Dit actieaanbod is alleen geldig bij een nieuw internetabonnement.

Ben je al Internet klant van KPN? Dan hebben we ook iets leuks voor jou. Zo kun je onder meer exclusief meedoen aan de loterij via Seaters. Daarin maak je kans op mooie prijzen; de Samsung 32” Full HD Smart-TV., bol.com en Bijenkorf cadeaubonnen, Eredivisie tickets en VIP tickets voor het schaatsen. Om deel te kunnen nemen aan de loterij maak je een account aanmaken op https://www.seaters.com/kpn,  ga naar de Black Friday loterij.

Edit: voor actuele acties zie MijnKPN 

Ik kan het niet leuker maken, helaas. Fijn om te lezen dat je een tevreden klant bent van KPN. Ik zie dat je voor je moeder kijkt wat mogelijk is. Ze heeft momenteel een Telfort abonnement. Kom je over naar KPN dan profiteert ze van  4 maanden 50 % korting. Ook een mobiel abonnement van Telfort / KPN op hetzelfde adres geregistreerd? Dan is de actie 6 maanden korting :)  

Reputatie 2

Nadia, ik (we) ga(an) hiermee stoppen.
Je gelooft te veel in je eigen gelijk  

Het is misleiding.

Punt. 

en sommige klanten krijgen het wel voor elkaar

waarom wij nu niet dat om 6 maand iets korting te krijgen

vorig jaar nog met pijn en moeite 6 maand 12,50 korting gehad en dat wil ik als vaste trouwe klant weer

en zelfs de medewerker gaf het nog toe ook en noemde de anwb er bij (geen idee) maar hij zij hun geven ook ieder jaar vaste klanten korting

hoe kom ik nu in aanmerking van deze korting bij verlengen vast jaar contract

 

Reputatie 7

Hey Adam72. Het is niet de bedoeling om mijn gelijk te halen. Ik merk dat er onduidelijkheden zijn in de communicatie over de Black Friday deal. De vragen hierover probeer ik weg te nemen door de voorwaarden uiteen te zetten. Sorry als het verkeerd is overgekomen. 

Mocht je nog wel vragen hebben, ik hoor het graag. 

Jammer dat ik niks meer hoor… Daarnet nog even bij KPN gekeken. Er staat nog steeds 6 maanden korting, het woordje ‘tot’ staat er echt niet…

Hoe zit het nou, KPN? Er staat niet ‘TOT 6 maanden korting’. In de voorwaarden op de pagina staat niets over dat je een mobiel abonnement moet hebben om 6 maanden korting te krijgen.

Graag uiterlijk donderdag 28/11 een reactie (met een voorstel van KPN?). Daarna wordt het een principe kwestie en ga ik er een officiële melding en klacht van maken. 

Kerel, misschien moet je gewoon even persoonlijk contact met ze opnemen! Hier schiet je geen reet mee op.  

Reageer