Beantwoord

Black Friday actie nog niet ontvangen

  • 25 December 2019
  • 6 reacties
  • 305 keer bekeken

Beste, 

 

ik ben al een aantal jaar mobiel klant bij kpn. Sinds kort ben ik op mezelf gaan wonen en heb ik ook internet en tv afgesloten. Het was rond black friday en ik heb voor de gratis tv gekozen. 

ten eerste ben ik de dag zelf naar de mediamarkt gegaan om de tv te bekijken, ik wou weten hoe groot deze was. Ik was verbaasd dat de tv die geadverteerd werd als ‘twv €349’ gewoon €229 kost in de mediamarkt. 

 

daarnaast kreeg ik een mail toen ik heb afgesloten op 27 november dat ik een track en trace zou ontvangen een week na start abbonement. 
dit staat er in de mail: ‘

Gratis Samsung TV
U krijgt bij uw abonnement een gratis Samsung TV t.w.v. € 349,-. Deze tv ontvangt u 1 week na de start van uw abonnement. U krijgt hiervan een e-mail met track & trace link. Kijk voor meer informatie op kpn.com/blackfriday.

 

de monteur is bij me geweest op 09-12-2019 en toen is alles aangesloten en geactiveerd, dat is nu iets langer dan 2 weken geleden en ik heb niet alleen geen track en trace van de tv, ik heb helemaal niks meer gehoord over de tv. 
 

het stelt me teleur, ik ben al jaren tevreden mobiel klant bij kpn maar dat is gewoon een actie waar ten eerste word gelogen over de waarde van de tv, en ten tweede het woord ook niet word nagekomen. Had ik dit geweten dan was ik gewoon voor de eerste 6 maanden korting gegaan. 
 

 

icon

Beste antwoord door Lisa 2 January 2020, 18:58

Bekijk origineel

6 reacties

Badge +19

Over de levering zijn hier al diverse vragen gesteld.  Vanwege het succes van de aktie is de levertijd wat langer. De adviesprijs die Samsung aan deze tv hangt zal € 349,00 zijn. Uiteraard zijn de verkopers vrij om er een eigen prijs aan te hangen. Dus er is niet gelogen.

Oke, als je het mij vraagt is er dan slim gebruik gemaakt van die adviesprijs om er een mooi en pakkend plaatje van te maken. Zoek de tv maar op op google en je ziet ze voorbij komen vanaf €229 bij de meesten met 1 enkele uitschieter van een onbekende site op €279. Dat even terzijde, dat de levertijd dan langer is prima maar ik heb er geen enkel bericht over gehad, niet prive en niet algemeen.

Reputatie 7
Badge +17

@Jeffrey92 Welkom op ons Forum! Fijn dat je ons gevonden hebt. Wij houden inderdaad de adviesprijs van Samsung aan, bedankt @Joep1965. Gek dat je helemaal geen bericht hebt ontvangen over de uitlevering van de televisie. Wegens het grote succes van de actie zit er best wat vertraging op de uitlevering. Ik zou graag even met je willen meekijken. zou  je je gegevens kunnen invullen op je profiel en een seintje geven als dit is gebeurd? 

Beste lisa

 

ik heb mijn gegevens bijgewerkt

Reputatie 7
Badge +17

@Jeffrey92 Ik heb reactie van de desbetreffende afdeling. Alles lijkt goed gegaan te zijn, binnen 6 dagen ontvang je een mail van ons met daarin te track & trace code. Als je dit (dus een maand na oplevering van de lijn) niet hebt ontvangen, dan schiet ik een ticket voor je in. :grin: Excuses voor het lange wachten, we kampten met drukte en afwezigheid tijdens de feestdagen.

Reputatie 7
Badge +17

@Jeffrey92  Heb je de televisie ondertussen in goede orde ontvangen?  Als ik nog iets voor je kan betekenen dan hoor ik het graag. 

Reageer