Vraag

Blijf storingsmeldingen krijgen per sms, kan dat stopgezet?

  • 5 June 2023
  • 15 reacties
  • 119 keer bekeken

Ik krijg al wekenlang melding van een storing via sms volgens mij is die storing er niet meer.

Kunnen de meldingen gestopt worden?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Luc Kikkert, welkom hier. 

Een storing gehad dus. Dat is niet fijn. Deze is opgelost begrijp ik. Dat is wel fijn. We zijn nu een paar dagen verder. Ontvang je de sms’jes nog steeds?

Ik heb vanaf 24 mei continu de melding gehad dat er een storing is.

Nu net de opmerking ontvangen dat deze is opgelost.

 

 

Hier hetzelfde, 24 en 25 mei. En gisteren en vandaag terwijl er geen storing is

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb vanaf 24 mei continu de melding gehad dat er een storing is.

Nu net de opmerking ontvangen dat deze is opgelost.

 

 

Daarna geen sms'jes meer ontvangen?

Reputatie 7
Badge +20

Hier hetzelfde, 24 en 25 mei. En gisteren en vandaag terwijl er geen storing is

Wel een storing geweest? Of dat ook helemaal niet?

Geen enkele storing. Vandaag weer 3 meldingen

Badge

Hoi,

 

Ook ik ontvang om de paar uur een SMS dat er storing is in de wijk. Dit is gaande sinds de geplande stroomonderbreking van afgelopen dinsdag. Ik ervaar totaal geen problemen.

Kan dit ophouden aub?

Begint nu wel heel erg irritant te worden.... 4 sms per dag, maar er is niets aan de hand..   

Goedemorgen,

afgelopen donderdag was er een storing met mijn internet en tv , dit was gelukkig snel opgelost. Maar nu heb ik sinds donderdag ochtend al 31 smsjes gehad van KPN, de ene keer met de storing is opgelost en de andere keer met de storing duurt langer dan verwacht. Kan ik me ook afmelden voor deze sms spam ? 

 

Admin: samengevoegd met lopend topic

Reputatie 7
Badge +20

@Marcel80, het blijft dus maar doorgaan, wat irritant. Kun je jouw profiel van gegevens voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik melding maken. 

@DiVa1981, wil ook jij je profiel van gegevens voorzien. 

Dan maak ik in een keer melding. Ook voor @Harry_Nack. Bedankt. 

Profiel bijgewerkt 

ook bijgewerkt

Badge

Hoi,

 

Ook ik ontvang om de paar uur een SMS dat er storing is in de wijk. Dit is gaande sinds de geplande stroomonderbreking van afgelopen dinsdag. Ik ervaar totaal geen problemen.

Kan dit ophouden aub?

Het is opgelost, ik ontvang geen SMS berichten meer.

Bedankt.

Hier nog steeds sms'jes... 

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt allen, ik heb het doorgegeven. 

@DiVa1981 voor jou zie ik de storing nog openstaan. Maar daar heb je dus geen last meer van? Vandaag moet deze afgemeld zijn. Benieuwd of je dan nog sms’jes ontvangt.Â