Beantwoord

Blijft XS4ALL Key bestaan?

  • 12 April 2022
  • 15 reacties
  • 878 keer bekeken

Gisteren meer dan een uur moeten wachten tot er eindelijk iemand opnam. Ik had een vraag over de omzetting van xs4all naar kpn. Of xs4all key nog blijft bestaan. Ze had geen idee. Zij dat ik een folder had moeten ontvangen die ik nooit heb ontvangen. Ik vroeg haar of ze deze nog een keer wilde sturen, maar dat kon ze niet, want het was haar eerste dag en ze werkte thuis (..). Weer in de wacht gezet, na een half uur wachten, maar opgehangen. Goed te merken dat de service die xs4all ooit had verdwenen is. ik ga weg bij kpn.

icon

Beste antwoord door Joris62 12 April 2022, 09:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Nee, geen XS4ALL key meer. Hier van hun web site (zelfde info staat trouwens ook in de folder):

 

 

ok dank Joris. Die folder had ik dus niet ;) nu weet ik het.

Na installatie van KPN veilg, is de kluis incl. alle wachtwoorden foetsie

Mooi dat ik lees dat zodra de KPN Veilig is geinstalleerd de kluis pleite is. Gelukkig had ik alles in LastPass staan.  Het is echt triest dat we van alle XS4all luxe worden ontdaan:

  •  Mijn dns entry void.xs4all.nl gaat niet naar mijn KPN ip adres wijzen (ik ben al over dus dat adres reageert niet)
  • Mailadressen met plus worden niet meer mogelijk  ( mailbox+iets@xs4all.nl werkte altijd en kwam in de mailbox ongeacht het iets wat er achter zat) Maar Ziggo biedt die dienst niet dus waarom zou je als KPN dat dan doen? 
  • wachtwoord kluis word opgedoekt
  • technisch kundige helpdesk is ook verleden tijd

Ik stap over naar T-Mobile denk ik. Ziggo zuigt ook.

Reputatie 7

Ik stap over naar T-Mobile denk ik.

Ik hoop dat je je realiseert dat T-Mobile dynamische IP adressen hanteert waarbij de mogelijkheid bestaat dat je zeer regelmatig een ander IP adres krijgt.

Een duckdns accountje is zo aangemaakt. modem zal wel mogelijkheden hebben om het publieke ip adres te melden by duckdns  (net als de fritz box in internet/permit access/Dyn DNS)
 

https://www.duckdns.org/update?domains=
Reputatie 7

Een duckdns accountje is zo aangemaakt. modem zal wel mogelijkheden hebben om het publieke ip adres te melden by duckdns  (net als de fritz box in internet/permit access/Dyn DNS)

Heel veel plezier bij T-Mobile.

UPDATE:  T-Mobile MAG mij niet dezelfde snelheid bieden van KPN, als ik overstap wordt 1 van de 2 dsl lijnen uitgezet.  dan val ik terug van 100 mbit  naar 52 Mbit. No deal.  Dan maar wachten todat er glas komt.  (Kan nog wel even duren in mijn gemeente)

Reputatie 3
Badge

 

Reputatie 3
Badge

Je krijgt nog een voucher voor een jaar.

Dus ik zou nog even blijven. Bij mij werkt key nog prima en alles synchroniseren lukt nog steeds. Ook al zit ik bij KPN. Dus die tekst begrijp ik niet helemaal 😂

ik wacht nu eerst op de voucher. Ik verwacht een voucher van F secure ID want dat is de opvolger van Key.

Ik wil trouwens toevoegen dat ik best tevreden ben over KPN. Ik had een paar dingetjes, maar de meeste zijn allemaal keurig opgelost.

 

Goedenavond forumleden,

 

paar weken geleden ben ik ook overgezet op kpn. De verbinding is voorlopig net zo goed als bij xs4all. Gebruik zelf key op drie mobiele device s. Echter geven 2 mobiele devices nu aan dat de abonnementstatus niet bepaald kan worden. Ik heb het idee dat er ook niet meer gesynchroniseerd wordt. Iemand dezelfde issue?

Reputatie 3
Badge

Goedenavond forumleden,

 

paar weken geleden ben ik ook overgezet op kpn. De verbinding is voorlopig net zo goed als bij xs4all. Gebruik zelf key op drie mobiele device s. Echter geven 2 mobiele devices nu aan dat de abonnementstatus niet bepaald kan worden. Ik heb het idee dat er ook niet meer gesynchroniseerd wordt. Iemand dezelfde issue?

Ik heb het net nog getest en bij mij werkt het op 2 mobiele apparaten.

Goedenavond forumleden,

 

paar weken geleden ben ik ook overgezet op kpn. De verbinding is voorlopig net zo goed als bij xs4all. Gebruik zelf key op drie mobiele device s. Echter geven 2 mobiele devices nu aan dat de abonnementstatus niet bepaald kan worden. Ik heb het idee dat er ook niet meer gesynchroniseerd wordt. Iemand dezelfde issue?

Ik heb het net nog getest en bij mij werkt het op 2 mobiele apparaten.

Bedankt voor je antwoord. Zijn het allebei Apple devices toevallig? Op mijn android telefoon is de abonnementsstatus goed. Op mijn iPhone en iPad niet

Reputatie 3
Badge

Apple iPhone SE en iPhone 8.

De installatie van KPN Veilig verwijderd de XS4ALL KEY.

Als je op een ander device (bv je telefoon) nog de XS4ALL KEY app hebt staan, kan je je wachtwoorden terug krijgen door een synchronisatie uit te voeren. Installeer op je PC F-Secure KEY (https://help.f-secure.com/product.html#home/key/Multi-platform/en/task_D75F22A8367D430AA2EA51CC66F455AE-Multi-platform-en). Open het programma. Open de app op je telefoon. Kies “Apparaten verbinden”, en voer de in de app weergegeven code in in het F-Secure KEY programma. Na het bevestigen van je hoofdwachtwoord worden alle gegevens uit de app overgedragen.