Beantwoord

Blijven gebruiken van diensten Ziggo tot KPN alles heeft overgezet door de monteur.

  • 18 November 2019
  • 1 reactie
  • 61 keer bekeken

Geachte heer, mevrouw,

 Afgelopen vrijdag besloten wij weer alles van KPN te nemen en weg te gaan bij Ziggo en zijn zodoende in een filiaal in Barendrecht geweest om het te regelen. Een medewerkster van het filiaal heeft al een afspraak gemaakt met een monteur te weten op maandag 23 december a.s. Nu staat er in de orderbevestiging dat op 17 december a.s. de verbinding gereed gemaakt wordt. Ik mag toch aannemen dat wij vanaf 17 december a.s. tot en met maandag 23 december a.s. gewoon internet van Ziggo kunnen blijven gebruiken en daarna van KPN?De reden waarom ik dit vraag is omdat mijn partner 's nachts met een apparaat slaapt wat in verbinding staat met een ziekenhuis. Dus om die reden moeten we echt wel internet hebben. Ik hoor graag 
icon

Beste antwoord door Nadia 20 November 2019, 15:26

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hallo @JanD v. D., welkom op het KPN forum. Wat fijn om te lezen dat jullie weer voor KPN hebben gekozen!

Ik snap de vraag erg goed, vooral wanneer je medisch afhankelijk bent van een werkend internetsignaal. Het is uiteraard niet onze bedoeling om jullie voortijdig bij Ziggo af te sluiten en pas een week later op ons netwerk aan te sluiten. Dit moet naadloos in elkaar overgaan. Ik ga er vanuit dat er gebruik wordt gemaakt van de Overstapservice? De overstapdatum wordt pas definitief gemaakt wanneer er een werkend + actief signaal bij jullie thuis wordt gemeten. Het signaal is al eerder gereed, de overzetting gebeurt pas wanneer de monteur het modem op jullie ISRA-punt (hoofdaansluiting) actief maakt. 

Wil je voor de zekerheid het forumprofiel aanvullen met je gegevens? Dan kijk ik de overstapservice even na :)

Reageer