Beantwoord

Nog steeds blokkade na betaling

  • 15 August 2020
  • 5 reacties
  • 58 keer bekeken

wij hebben een blokkade op de aansluiting.

Gisterenmiddag betaald, zou na 2uur opgelost zijn.

Nog steeds geen aansluiting?

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 15 August 2020, 11:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Badge +19

Heeft u via iDEAL betaald? Als u het handmatig heeft overgemaakt duurt het 5 dagen.

Hoi @chantalcs . Welkom op het forum.

Wat vervelend dat je geblokkeerd bent. Je kunt het beste bellen met 0800 0402 en ‘collections’ of ‘ik wil een medewerker spreken’ inspreken. 

Het kan zijn dat er iets is vastgelopen en deze collega's kunnen dat oplossen.

Badge +19

@Erwin_ collections is er alleen tijdens kantooruren toch?

Klopt. Die zijn helaas alleen doordeweeks bereikbaar.

@chantalcs : Werkt alles ondertussen weer?

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.Â