Beantwoord

Blokkade opheffen

  • 19 February 2020
  • 5 reacties
  • 461 keer bekeken

Heb namelijk 2 dagen geleden betaald maar heb nog steeds geen internet ,televisie en bellen in huis .

Weet iemand hoelang het duurt voordat de blokkade weer wordt opgeheven😤😤.

Schijnt dus weer geen CL vanavond voor mij 😤😤

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 19 February 2020, 16:32

Bekijk origineel

5 reacties

O ,zie dat het via iDEAL in 2 uur wordt opgelost ,maar heb het handmatig gedaan.

En ook geld dat Telfort, KPN geworden is kijk nu naar de Telfort app en is verwerkt maar helaas nog geen tv ,internet en bellen thuis😟😟😟😟

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Blacca , hoe heb je dan betaald? Via iDeal (betalen na blokkade) of via een overschrijving met internet bankieren. In het eerste geval ben je in een paar uur weer aangesloten. Na een handmatige overschrijving kan het meerdere (werk)dagen duren.

Aha, je bent er zelf al achter. Hopelijk ben je weer snel aangesloten.

@RBxx nou heb het handmatig gedaan ,en naar de reactie in de forum ziet er naar uit dat ik pas op vrijdag weer internet ,televisie en internet hebt .

Hoop het niet maar als iknhet zo leest wel .....

Reputatie 7
Badge +21

Je zegt Telfort, zie ik. Telfort Internet, bellen en TV zijn nog niet over naar KPN, alleen Telfort Mobiel. Dus neem contact op met Telfort klantenservice. Misschien kunnen die je eerder weer actief krijgen.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Blacca. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je vanavond geen voetbal kan kijken. Ik lees hierboven dat je een abonnement hebt bij Telfort, klopt dat? In dat geval kan je het beste een bericht achterlaten op het Forum van Telfort. 

Reageer