Box 12 mesh functie

  • 2 February 2021
  • 6 reacties
  • 244 keer bekeken

Is het al bekend wanneer ongeveer een goede werking met de v12 wordt verwacht? Is dat een kwestie van weken, maanden? Is het de bedoeling dat op den duur de v12 box zelf ook onderdeel wordt van het mesh-netwerk?

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Nog niet bekend @LoekV. Ook de termijn is nog niet bekend. 

Reputatie 7
Badge +24

Is het al bekend wanneer ongeveer een goede werking met de v12 wordt verwacht? Is dat een kwestie van weken, maanden? Is het de bedoeling dat op den duur de v12 box zelf ook onderdeel wordt van het mesh-netwerk?

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

De KPN Box gaat smart roaming ondersteunen. Het zal dan nog steeds zo zijn dat je minimaal 1 SuperWiFi bekabeld aangesloten moet hebben.

Reputatie 1

Hi ik checkte vandaag mijn Box 12 en die heeft een nieuwe Software version: SGEJ10000310.

Weet iemand of deze versie nu ook Mesh ism SuperWifi ondersteunt?

Reputatie 7
Badge +24

Hi ik checkte vandaag mijn Box 12 en die heeft een nieuwe Software version: SGEJ10000310.

Weet iemand of deze versie nu ook Mesh ism SuperWifi ondersteunt?

Seamles roaming bedoel je. Dat word in deze versie nog niet ondersteund.

Reputatie 1

Ja dat bedoel ik, dank.   Ik heb mijn vraag ook nog als aparte vraag gesteld: 

Met de subvraag of er egrens een lijstje is met de veranderingen bij deze laatste update. Weet je dat toevallig ook?

 

Reputatie 7
Badge +17

@PMW Check Pauls’ reactie:

Zodra de update is uitgerold ofdat er een datum bekend is, laat hij het in dat topic weten :slight_smile:. Ik zie dat RBxx al in jouw eigen topic heeft gereageerd. :sunglasses: