Vraag

Na de software update Box 12 verbind wifi meer automatisch met mijn telefoon

  • 19 April 2024
  • 6 reacties
  • 43 keer bekeken

Ik heb een box 12 probleem na de software update, wifi verbind niet meet automatisch met mijn telefoon, alles gedaan met opnieuw opstarten maar helaas, automatisch verbinden is er niet meer bij. Via telefoondame van KPN hierop terecht gekomen

Ā 


6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Hans Neleman, welkom op onze community! Ik heb de laatste reacties even verwijderd, dit was namelijk spam.Ā 

Ervaar je dit issue nog steeds?
Is dit alleen op je telefoon of ook op andere apparaten?
Heb je het netwerk al vergeten op je toestel en opnieuw ingesteld?

Hallo Thomas,

Dank voor je reactie en het verwijderen van de spam.Ā 

Ik heb de issue nog steeds helaas, gisteren weer mijn modem opgestart en het is op mijn telefoon, laptop en printer.Ā 

Ik heb echt alles er aan gedaan, ook netwerk op toestel. De wifi valt gewoon uit overdag.

Reputatie 7
Badge +20

Voor wegvallend wifi hebben we een handig artikel!
Ā 

Ā 

Gebruik je naast je experiabox ook nog andere netwerkapparaten? Denk bijvoorbeeld aan wifiversterkers, routers of iets in die richting? Ik ben wel benieuwd hoe dit alles aangesloten zit!

Ik gebruik voor de rest helemaal niets Thomas, geen andere apparaten zoals wifi versterkers of routers. Ik hebĀ nooit geen problemen gehad met de box 12, de ellende is begonnen na de software opdat van eind maart helaas.

Ik zou bijna zeggen zet de oude software maar terug, probleem opgelost, ik weet dat dit niet kan, maar ik hoop wel dat er snel een oplossing komt want ik vind het irritant worden.

Reputatie 7
Badge +20

Terug op een oudere versie van de software is helaas niet mogelijk maar ik neem de feedback in ieder geval mee. Ik heb ook nog deze mogelijke oplossing gevonden:

Oudere typen apparaten (bijv. printers) kunnenĀ problemen ervaren om verbinding te maken via wifi. Soms helpt het omĀ Extra Wifi opĀ 2.4GHzĀ in te stellenĀ voor deze apparaten

Ā 

Reageer